Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Shanx_x

    Hopelijk maak je een deel 2 die ga ik dan zeker lezen. En jij bedankt voor zo'n mooi verhaal en hoe mooi en goed jij kan schrijven echt ongelofelijk!!

    Xx

    1 decennium geleden
  • LittleDecoyX

    Dank je wel voor dit mooie verhaal!!!
    Maar...
    Eerlijk gezegd denk ik dat je moet stoppen op dit hoogtepunt. Natuurlijk zou het leuk zijn om een sequel te maken. Maar stel nou dat het mis gaat. Dan is het veel fijner, leuker, mooier beter om mensen/lezers zelf te laten speculeren wat er zou kunnen gebeuren.

    Ik zou zeggen, begin aan een nieuwe story en laat je inspiratie stromen.
    xx

    1 decennium geleden
  • Dahlias

    BELLA RETURNS AS A ZOMBIE (lol)
    Echt bedankt voor het schrijven van deze story, het was geweldig om te lezen. Ook al heb ik de eerste twintig, dertig hoofdstukken overgeslagen, lol. En ik lees nooit stories als deze, maar dit was echt superleuk. Ik hoop echt dat je een deel twee kan schrijven.

    1 decennium geleden
  • kukeluusje

    jij bedankt voor het schrijven van een awesome niet cliché story
    het was echt heel orgineel

    1 decennium geleden
  • ninjazouis

    Ik vind het echt verschrikkelijk goed geschreven, hopelijk ga je een deel 2 maken. Want ik ga die 100% zeker lezen! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen