Chapter 5
Nadat we hebben gehoord wie erdoor zijn, waar ik ook bij zat. ben ik naar huis gelopen, ik woon er vlak naast.
Ik pakte mijn sleutel uit mijn tas en maakte de deur open en liep naar binnen, gelijk toen ik binnen was liet ik me op de bank neer vallen en viel al snel is slaap.
- Volgende Dag -
Ik werd naast de bank wakker, wat niet nieuw is voor mij. Ik trok me zelf over eind op de bank, en liep naar de keuken om te kijken hoelaat het is.
08:26, alweer vroeg wakker, om half tien moesten we gaan trainen en kregen we te horen tegen wie we moeten.
Ik pakte een schaaltje en een pak musli en gooide er wat in het schaaltje. "Ben ik weer eens de melk vergeten te pakken" mompelde ik in mezelf.
ik liep richting de koelkast en pakte een pak melk eruit en flikkerde wat in het schaaltje met musli, en begon te eten.
Nadat ik mijn musli ophad liep ik naar boven om de snel te douchen en me klaar te maken.
Nadat ik mijn make-up gedaan had liep ik weer naar beneden om mijn tas en voetbal te pakken.
Ik pakte mijn sleutels van tafel en deed ze in mijn tas en liep naar Raimon Jr. High.
Binnen zeker drie minuten was ik al op mijn bestemming aangekomen en liep via de schoolpoort naar binnen, en keek rond of ik al mensen zag staan van het team.
ik zag niemand op het schoolplein staan, dus waren ze waarschijnlijk al op het veld.
Al snel was ik al op het veld aangekomen en ja, daar stonden ze allemaal al om Mark heen.
"Hallo" mompelde ik. "Hoi" hoorde ik van alle kanten terug komen.
"Oke, nu iedereen er is kunnen we beginnen met de training, en na de training komen we te weten tegen wie we moeten, en nu allemaal beginnen met inlopen!"
Zei Mark, maar dat laatste schreeuwde hij.
Reageer (1)
Hahahaha
1 decennium geledenLeuk stukje!