Foto bij 014

Reactie? (H)(H)
Veel lees plezier

We liepen met zijn vieren door de gang. Zag je Patty zei Ron. Ja echt hè zei Hermelien. O Dracoooootje laat me even giechelen. O Dracoooootje ik wil je zoenen. Kom hier Dracoooootje. We lagen alle vier in een deuk. Harry stopte en hield ons tegen. Wat is er? Vroeg ik hem. Hoor je die lach? Ja zei ik. Jullie? Vroeg Harry. Ja zeiden Ron en Hermelien. Malfidus zei Harry. Ron keek vuil. Jongens Draco valt best mee zei ik. Ze keken me alle drie verbaasd aan. Wil je weten waarom? Vroeg Ron. Eigenlijk wel zei ik. Je heb zijn leven gered hij blijft aardig tot hij jou leven heeft gered zei Ron. Daarna is hij weer even sluw en onbetrouwbaar zei Hermelien. Oké als jullie het zeggen zei ik. We liepen door naar buiten. Hebben jullie ook het idee dat we gevolgd worden zei Harry. Harry je verbeeld het je maar zei Ron. We liepen het pad af naar het verboden bos. We gingen zitten op een afgezaagde stam. We schrokken van luid gekraak. We draaiden ons tegelijk om en zagen Draco Korzel en Kwast. Zo Potter wat moet jij hier met je vriendjes. Ik kan hetzelfde aan jou vragen Malfidus zei Harry. Hij grijnsde. Haal je maar niks in je hoofd Malfidus zei Hermelien. Wat ga je er aan doen modderbloedje. Ik stond op liep naar Draco en pakte zijn arm. Meekomen zei ik. Ik sleurde hem mee. Ik stopte ergens aan de rand van het bos en ging zitten. Zit zei ik. Ik keek recht in zijn nieuwsgierige ogen. Wat moet je van me zei hij bod. Ik dacht even na en besloot hem iets te vragen. Hè je zin om een keer wat te drinken samen zei ik. Alle haat in hem zag ik verdwijnen en zijn ogen twinkelden. Graag zei hij. Wordt jij nooit gek van Patty vroeg ik hem. Als ze een seconden in mijn buurt is kan ik al exploderen antwoordde hij. Ik lachte en hij ook. We gaan terug zei hij. Hij stond op en trok me overeind. Lachend liepen we terug. Waar zijn we vroeg ik aan Draco. Volgens mij zijn we verdwaald. Shit! Riep ik. Volgens mij moeten we deze kant op zei Draco. Hij pakte mijn hand en trok me mee. Na een tijdje lopen zijn we gaan zitten. We moeten hier weg het wordt al donker zei ik. Ik stond op en hij volgde mijn voorbeeld. Ik greep Draco stevig vast toen ik gekraak hoorde. Zonder dat ik het merkte grijnsde hij. Het gekraak kwam steeds dichter bij en ik greep Draco steeds steviger vast. Ik gilde toen ik een zwarte mantal zag. Draco trilde. Hij was net zo bang als ik. Ik verborg mijn gezicht in zijn jas. Lucy hoorde ik achter me. Ik keek achter om en zag Harry. Hij keek vuil naar Draco. Hij zag hoe stevig ik hem vast had en kon daar niet tegen. Avada kadavra riep Harry die zijn stok op het monster had gericht. Hij miste maar het monster was weg. Ik rende naar hem toe en greep hem vast. We liepen met zijn drieën terug naar Zweinstein. Draco liep gelijk naar zijn vrienden. Harry en ik liepen naar de leerlingenkamer. Wat was dat met Malfidus vroeg hij geïrriteerd. Ik was bang Harry begrijp je dat dan niet zei ik nog een beetje trillend. Ik begrijp het wel maar Malfidus? Sorry. Ik ben niet boos. Ik lachte maar ik was nog steeds een beetje bang. Harry liep mee naar de meisjes slaapzaal en zei dat ik moest gaan slapen. Na een paar minuten viel ik in slaap en droomde best wel raar.

Reageer (1)

  • RachelMJ

    Zozo lucy en draco op een date
    en volgens mij heeft draco echt gevoelens voor haar alleen tegen haar doet hij aardig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen