Chapter seventeen
& Ik hou van iedereen die m'n story volgt.
Ik beloof dat het mooi word.. (:
Liefje, meen je dat?, waauw dat was je lievelingspet! Je bent echt geweldig en ik geef hem een kus. Daarna keek hij me aan met schattige, glinsterende oogjes. Ik kon er niet aan weerstaan, en moest hem nog een kus geven. Mijn mama riep me beneden al; Louisee!
Ja mamaaa! riep ik geïrriteerd terug. Ik nam nog snel afscheid, en zei tegen Justin: Je bent geweldig! Toen ik eenmaal in de auto zat zei m'n mama: én? Hoe was het?! Ik moest lachen en zei: Ha mams, hij is geweldig! Het was de mooiste avond van heel mijn leven!
Ik ben heel blij voor je Lou, maar, je moet wel opletten. Er zijn namelijk heel veel meisjes die een moord zouden plegen om in jou schoenen te staan..
Ja.. zei ik droog terug. Waardoor we allebei moesten lachen. Ik voelde ineens mijn gsm in m'n zak trillen, en dacht; huh, wie kan dat zijn? ik zie op het schermpje Justin<3 verschijnen. Today i tried to write you a letter, all i could write was: noh ss!w ! it didn't make any sense. Until i read it upside down.. Iloveyou. xJ Haha, wat een schatje, ik stuur direct terug: Lieverd, je bent geweldig. Op zo'n korte tijd, ben je zoveel voor me beginnen betekenen. Ik hou echt zielsveel van je. Xloulou. Wat is hij toch geweldig.
Reageer (5)
bij hem maakt het niet uit of hij z`n broek hoog of laag heeft hij blijft even sexy!!
1 decennium geledenSorry dit moet ik ff zeggen,
1 decennium geledenOp sommige foto's heeft hij ze broek laag zitten en op deze hoog
leuk verhaal:)
er staat : vandaag probeerde ik je een briefje te schrijven, en alles wat ik kon schrijven was noh ss!w ! ,, het had geen zin(?) ,, totdat ik het ondersteboven las
1 decennium geledenAah,
1 decennium geledeni miss you!
Dat staat er toch ?
ik snap de sms van Justin niet;$? maaarwaarom geen reactie's;O?! ik ga wel bij elk deel plaatsen
1 decennium geledenxoxo