Foto bij 04 - Bioscoop

Hoi

Ik zie in steeds meer story's dat er Q & A word gedaan, willen jullie dat ook? Reactie's.
Zo ja de vragen graag in de Reacties, onder dit hoofdstuk.

Pov. Rein

Ik kom thuis en ga direct Daan, Nils en Owen bellen maar wel via Skype zodat ik ze het tegelijk kan vertellen. Ik zet ze in een gezamenlijke groep en bel ze op, het duurt even maar dan heb ik contact met ze alle drie en het gaat niet zo soepel:

Daan: 'Heeeeeey boyszzz'
Owen: 'Ha die Daan, Rein en Nils. Hoe gaat tie jongens?'
Daan: 'Goed met jullie?'
Nils: 'Ook! Hé ik heb misschien een nieuwe titel voor een song...'
Rein: 'Jongens! Eeeuh... Hoe ging de eerste dag? Op school..'
Nils: 'Ja wel goed maar kunnen we als nieuwe titel doen: Mainstreet Loves Everybody'
Daan: 'Ooooh eeh jawel!'
Owen: 'Ja die is wel goed want dan zijn misschien die haters wel weg'
Rein: 'Tjah oke maar ik heb een klein probleempje, ik had zo gezegd tegen een Mainiac, Fleur dus of ze misschien met ons ergens naar toe wou. Ze zei ja en ik dacht aan de bioscoop...'
Owen: 'Oeeeehh! Rein verliefd?'
Nils: 'Rein hartje Fleur, Rein hartje Fleur!'
Owen: 'Fiet fieuw, toe maar weer Rein, maar je weet het: Samen spelen, samen delen!'
Daan: 'Jongens even serieus, ja ik vind het wel leuk, kunnen we weer iemand in de buurt kennen, ik wil wel. Hoelaat?'
Rein: 'Dankje Daan, zometeen en Esmee komt ook'
Owen: 'Maar zeg eens Rein. Wie zijn dat? Esmee en Fleur, je nieuwe meisjes?'
Nils: 'Owen, ze zitten bij ons in de klas en zijn 2 Mainiacs, dat hebben we wel gemerkt hé Rein'
Owen: 'Zo, dus Fleur voor Rein en Esmee voor Nils? Fiet fieuw!!!! Toe maar!!!!!!! Daan en ik gaan tenminste rustig om met de meiden! Hé Daan?'
....
Owen: 'Jo, Daan! Sexy banaan!'
Daan: 'Eeh.. Ja watte? Ben me aan het klaar maken voor de bios, moet jij ook eigenlijk doen'
Owen: 'Wie zegt dat ik mee ga?'
Nils: 'Haha ja echt hé'
Rein: 'Owen, Nils? Wat word het? Werken aan die single waar we nog eeuwen de tijd voor hebben? Of naar de bioscoop? Met 2 beauty's? Grapje!'
Owen: 'Ooehhhh Rein, ik ga mee! Kan dit niet missen!'
Rein: 'En wat jij, Nils?'
Nils: 'Altijd ouwe!'
Rein: 'Ik wist dat jullie wel mee wouden. Kom om 2uur naar me toe, over een uur dus.'

En dan beëindig ik het gesprek, 'leuk' gesprek. Ik maak me klaar en sms dan pas Fleur 'Heey Fleur, ik haal je op om 2uur? Het word de bios x' Als ik klaar ben komt Owen al weer en gevolgd op Daan en Nils het is 2uur dus gaan we naar Fleur heen en Esmee is daar gelukkig ook al. We fietsten, je kunt gerust zeggen op slakken tempo naar de Bioscoop. Ik zit tussen Fleur en Daan, aan de andere kant van Daan zit Owen en naast Fleur zit Esmee en daarnaast Nils.
We hebben Popcorn, snoep en cola gekocht en kijken nu naar een film waar ik niet eens de naam van ken en ik volg het ook niet helemaal. Maar zo te zien vinden de anderen het super interessant dus kijk ik maar ook mee en eet de helft van de popcorn op. In de pauze ga ik naar het toilet en zie dat ik een sms je van mijn pa heb gekregen 'Bioscoop? Oke. Wij, mam je broer en ik zijn weg logeren bij je oom en tante ben berijkbaar' ik sms hem terug 'Mag ik de rest uitnodigen om te logeren?' Niet veel later, nog voor dat de film weer is begonnen krijg ik een reactie 'Is goed lieverd, weet je alles te vinden? 15euro in de kast, bovenste plank. we zijn over 4 nachten ofzo terug, ik bel je later wel voordat we weg gaan. Als ik niet bel is er niks aan de hand hoor x' Ik glimlach en sms terug 'Oke' en ga dan weer in de zaal zitten met een nieuwe bak popcorn.
Als de film is afgelopen nodig ik ze uit om te logeren. Iedereen mag gelukkig en we hebben vakantie dus kom maar op, logeerpartij!

Reageer (1)

  • MainiCorn

    Zozo REIN<3FLEUURRREIN ZE LOPEN SAMEN HAND IN HAND HOEVEEL KUSJES HEBBEN ZE ELKAAR GEGEVEN 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11.12.1.31.41.51.61.718 :PX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen