Foto bij 001

Gabriella en haar vader.

Ik zat in de woonkamer mijn huiswerk te maken toen mijn vader binnen kwam stormen het was al best laat en ik kon aan zijn gezicht niet uitmaken of hij dronken was of niet.
‘OMG!OMG!OMG!’ was het enige wat mijn vader kon uitbrengen, ik keek hem verbaasd aan.
‘Pap, wat is er misschien moet je even gaan zitten!’ ik liep naar mijn vader toe en trok hem naar de kamer naast de keuken en zetten hem op de bank.
Ik kon zien dat mijn vader niet dronken was, wonderen zijn de wereld nog niet uit dacht ik spottend en moest me bedwingen om niet in de lach te schieten.
‘LieveLieveLieve Gabriella ik heb een baan gevonden!’ zei mijn vader.
Ik keek hem geschrokken aan, ‘WWWaaa......’ was het enige wat uit mijn mond kwam.
Ik was nog steeds in shock toen mijn vader me oppakte en me omhelsde en we samen rondes draaide in de kamer.
‘Omg, pap ik....ik ben zo blij voor je. ’ zei ik toen mijn vader me losliet en de duizeligheid wegtrok.
‘Dank je schat, ik weet dat ik het je niet makkelijk maak maar....Ik ga veranderen ik beloof het oh schatje van me...’ bracht mijn vader uit in tranen.
Ik suste hem en gaf hem een knuffel en een kus op zijn harige hoofd.
We besloten om maar iets te gaan eten, we maakten een pizza, nou ja we probeerden en toen het mislukte bestelde we er maar een hij was verrukkelijk!
‘Maar pap...’ begon ik de vraag die ik al de hele tijd wou gaan stellen.
‘Wat voor werk ga je doen?’ vroeg ik met een nieuwsgierige blik.
‘haha ik wist dat je dat ging vragen, uhm toen je moeder en ik nog jong waren heb ik een studie gedaan voor bodyguard...’
Ik keek mijn vader met grote ogen aan, daarom is hij zo sterk.
‘En toevallig keek ik gister in de krant en zochten ze iemand voor een positie als beveiliger bij concerten, dus ik ben er naartoe gegaan en heb een gesprek gehad, ik had het gevoel dat het echt slecht ging maar toen ze naar buiten kwamen zeiden ze dat ik was aangenomen!!’ zei mijn vader met een lach die ik de laatste jaren alleen had gezien op foto’s maar nooit in het echt.
‘Ik ben zo blij voor je pap!’ zei ik, er kwam een gelukkig gevoel over me heen dat mijn vader eindelijk een baan had en misschien weer op het rechte pad kwam.
‘Oh en hier komt het leukste jij mag komen helpen als assistent make-up en kleding!’
‘Nice Job Daddy, maar voor wie werk je precies!’
‘One Direction!’
Met alle bands in de wereld, waarom moest het nou weer One Direction zijn WAAROM!!!!!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen