Shoppen
Ik vind het echt leuk dat jullie zo enthousiast zijn over mijn verhaal, ik hoop dat jullie zo blijven:D:D Minpunten wil ik ook altijd weten dan kan ik mezelf verbeteren.
Love you all!
xoxo
Ik richt mijn ogen op Taylor, Dakota heeft het door, ze glimlacht.
'I'm soo in love!' zeggen mijn lippen zonder geluid. Dakota lacht, wat is het gek dat ik haar nu al in vertrouwen heb genomen. Dakota wenkt me, ik loop mee naar de wc.
'Zal ik je koppellen?'
'Ehh, Daak!'
'We zullen zien wat er vanavond gebeurt, gebeurt er niets dan kom ik in actie' zegt ze lachend. We lopen de wc weer uit en ik ga weer naast Taylor zitten, ik leg mijn hoofd op zijn borst en hij streelt mijn haar. Kellan lacht. Nikki ook. En Dakota, zij kijkt trots toe.
'Zullen we hier blijven? Ik vind het hier gezellig, en ik kan toch niet dansen!' zegt Ashley, Dakota knikt
'Ik kan ook niet dansen hoor!' zegt Dakota,
'Jij kan wel dansen Ash!' zegt Nikki, ik glimlach. 'Samen met Kellan kan jij echt wel dansen!' zegt Nikki weer, ik kijk naar Taylor. Hij glimlacht moe,
'Taylor is moe' zeg ik, hij gaapt. Ik lach.
'Nog een biertje!' roept Kellan naar Taylor om onse romantische houding te verpesten want Taylor gaat rechtop zitten om zijn bier te pakken en daardoor moet ik ook weer normaal gaan zitten. Dakota kijkt toe. Ik rol mijn ogen naar haar, ik zie dat Dakota een tik aan Kellan geeft,
'Waarom deed je dat?' vraagt ze 'Je ziet wel dat ze een bijna kus hadden' Taylor lijkt het ook te horen en schuift nog iets bij me weg, hij denkt dus niet naar een relatie. Ik zucht, en wil nu zo snel mogelijk naar huis op mijn kussen huilen. Gelukkig is het al laat
'Ik ga naar huis' zeg ik snel. Ashley, Nikki en Dakota staan ook op.
'Wij ook'
'Gaat iedereen?' vraagt Kellan. Dus gaan Kel en Tay ook maar naar huis. Taylor rijdt snel weg, ik zucht, dan maar lopend naar huis.
Slaperig loop ik naar beneden. Mijn hele gezin zit te eten.
'Goede morgen!' zegt Molly vrolijk.
'Mol' zeg ik geirriteert, nog steeds boos van gister. En ja ik heb gehuild. En hard, en mijn moeder had het ook gehoord. Ik schuif aan tafel en kijk naar de broodjes die mijn vader gemaakt heeft.
'Geen honger, ik pas' zeg ik. Mijn moeder kijkt me streng aan,
'Honger,' zeg ik snel en ik snij een broodje. Walgend kijk ik naar het broodje, het is niet dat de broodjes niet lekker zijn. Maar het is gewoon zo dat ik geen honger heb, Taylor, Taylor moet uit mijn gedachten, ik haat hem! En, en Dakota... Ze hoeft me nooit meer te koppellen, en Kellan, phoe, die kijk ik nooit meer aan, evenals Taylor. Het enige leuke aan die avond was dat ik Dakota heb ontmoet en dat we nu al goede vriendinnen zijn. Ik kijk weer naar mijn broodje, wat ik stiekem op het bord van Demi leg. Die lijkt het niet door te hebben. En evenals Amanda, ik weet dat ze het wel door heeft, maar goed. Ik pak mijn mobiel, drie smsjes
Vandaag nog iets doen? Of ben je ziek?
Tay
Ik kijk naar het smsje,
Nee, tuurlijk niet ziek! Denk je dat ik mezelf even vol drink zoals jij? Neej dank je
Schrijf ik bot terug, verzenden.
Heej, echt sorry dat het gister zo moest gaan. We moeten ook nooit meer met jongens gaan afspreken! Huil niet om een vent! Denk aan je mascara! P.S heb je nummer van Tay, of wil je het niet meer over hem hebben? Dakotaaa
Ik glimlach, lief van haar. Ik stuur haar snel een smsje terug
Waarom zou je sorry zeggen? Ja dat moeten we echt doen! En ik kom nooit van Tay af. Want hij vraagt nu weer of ik iets met hem wil doen. En ik weet zelf het antwoord ook niet! En nu heb ik een heel bot smsje naar hem verstuurd, maar ik wil helemaal niet boos op hem zijn. Maar ik kan ook niet de tijd terugspoelen, en nou is Taylor straks boos. En dat wil ik echt niet! Help me a.j.b!!!
Ik zucht, ik zou niet eens boos op Taylor kunnen zijn, ik weet ook niet waar die woede daarnet vandaan kwam. Ik zucht, Taylor zou wel boos zijn. Maar ik bedoel, hij deed gister ook niet echt aardig, dat zeker. Daar moet hij maar eerst sorry voor zeggen. Nee, IK ben degene die sorry moet zeggen. Nee, er hoeft niemand sorry te zeggen, "sorry" lost niets op.
Taylor! Ik hoop echt dat je nog niet wakker bent en dus mijn vorige smsje niet hebt gelezen! Natuurlijk ben je wakker, sorry. Ahh, nu zeg ik het toch. Ik wilde niet ruzie, en geen sorry zeggen, maar ik weet niets anders te zeggen. Sorry Taylor! Echt, ik ho.. Ik bedoel, ik wil graag met je iets doen vandaag. En P.S jij en dronken? Daar hoef ik nooit meer bij te zijn!
Groetjes van een meisje die heel erg bang is dat haar beste vriend boos op haar is.
Nog een smsje te gaan. Ik kijk naar de afzender, Roy. Die ga ik dus niet lezen. Ik ga straks naar Taylor en dan laat ik hem aan Tay lezen. Ik hoop echt zo dat hij het niet erg vind, ik wilde bijna zeggen "ik hou van jou" mijn telefoon rinkelt.
'Hee' zeg ik, ik loop naar mijn kamer
'Tay' zeg ik, geen echo.
'Sorry, echt. Ik wilde echt niet zo bot reageren! En ik weet het, gisteravond was je te dronken!'
'Dat wil ik nooit meer meemaken want echt Tay! Je wilt niet weten! Kellan en jij hebben echt veel gedronken! Wij meiden vonden dat niet echt eeh.'
'Maar sorry dat ik dit allemaal zeg, ik bedoel, ik wil niet boos op je zijn. Echt niet, ook al, van gisteravond. Ik'
'Gistera..' het is stil. Ik ben woedend op mezelf omdat ik nu ineens alles verteld heb aan hem.
'Serena' begint Taylor eindelijk.
'Ik ehh, ik wil je graag zien. Waar kunnen we afspreken?'
'Ik, moet' mijn hersennen beginnen snel te denken,
'Ik moet weg eh, ik ga shoppen met mijn zus,' zeg ik snel. En toevallig komt Molly langs, ze gaat op mijn bed zitten, ik zucht. Molls moet ook altijd alles horen.
'Oke, maakt niet uit, vanavond? En anders zie ik je nog wel'
'Doei' zeg ik alsof ik het niet gehoord heb. Ik weet het nu zeker, iedereen heeft altijd al gezegd dat je nooit moet daten met celebs. Nou ze hebben groot gelijk. Niet dat ik dit "daten" noemde, het was een soort vriendschap. Het WAS.
'Dus, wij gaan shoppen?' zegt Molly als mijn mobiel uit staat. Ik zucht, Molly trekt me mee.
'Gezellig!'
We stappen uit Molly's auto.
'Eerst naar NewGloss,' zegt Molly en ik loop achter haar aan. Ik zucht NewGloss is een winkel waar iedereen altijd naar binnen kan kijken, iedereen die langs loopt. Dat doen meestal jongens. Ik zucht, ik heb helemaal geen zin in NewGloss. Molly is twee seconden in de winkel en komt meteen al aanhuppellen met allerlei jurkjes.
'Deze is leuk, vooral voor Taylor. Ik weet echt zeker dat jullie dan binnen vijf minuten iets met elkaar hebben!' ik kuch,
'Ik wil het liever niet over hem hebben' Molly kijkt me raar aan maar gaat er verder niet op in. Zuchtend doe ik het roze jurkje aan. Ik kijk in de spiegel. Er lopen een paar jongens naar het raam.
'Nee he, dit is het nou. Iedereen kan je bekijken van buiten. En deze jongens ken ik!' ik doe net of ik ze niet zie, maar mijn ogen vallen op een jongen. Hij en zijn vrienden staren me aan, hij heeft zwart haar en bruine ogen.
Reageer (5)
snel verder!
1 decennium geledenWeet ik ook wel, maar ik kon niet w8en. 't Is weer een leuk stukje trouwens.
1 decennium geledenOf juist wel ruzie, dat maakt het spannender.
oee verder
1 decennium geledenhaha, kei leuk! en ze mag inderdaad geen ruzie hebben met taylor wat ze moeten juist bij elkaar komen! bedankt voor het melden weer doen? x
1 decennium geledenze mag geen ruzie hebben met tay! das zielug!
1 decennium geledenSNel weer verder