Faith Hailey Westwood
I'm crying out loud
Crying out loud
I'm crying out loud
Open your eyes!
Open up wide
Why should I care?
Cause you weren't there
When I was scared
I was so alone
Naam: Faith Hailey Westwood
Bijnaam: Fay
Leeftijd: 15 jaar (6 april)
Klas: 4 vwo
Adres: Bridgeport, Alabama, Amerika
Uiterlijk: Faith heeft lang, dik, kastanjebruin haar met slagen er in. Momenteel reikt het tot halverwege haar rug. Van nature is ze licht getint, maar dan ook echt heel licht bruin. Rondom haar neus bevinden zich kleine sproetjes, waarvan er in de zomer nog veel meer bijkomen. Maar omdat ze zo klein zijn, vallen ze amper op. Haar grote, donkerbruine ogen met lange wimpers doen mensen altijd herinneren aan een hert. Ze is slank gebouwd, en heeft lange benen, armen en vingers. Achter haar ietwat volle lippen gaan mooie, rechte tanden schuil, die zo zijn geworden met behulp van een beugel. Op haar rug bevinden zich ook een aantal kleine sproetjes.
Karakter: Faith is een lief meisje, die veel voor anderen over heeft. Wanneer je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen, gaat ze door vuur en vlam voor je. Maar zodra je haar een keer hebt belazerd, ben je het ook voorgoed kwijt. Faith komt altijd nog al verlegen over, maar als je haar beter leert kennen kom je er achter hoe vrolijk, druk en raar ze eigenlijk is. Ze kan heel goed naar mensen luisteren, en heeft een groot inlevingsvermogen. Ze zal altijd proberen je te helpen, ook al weet ze soms dat het niet mogelijk is, probeert ze het toch. Faith is een erg harde werker, en alles moet qua huiswerk en toetsen altijd gaan zoals zij wil. Als dat niet zo is, krijgt ze een paniekaanval. Ze heeft een enorme hekel aan haar perfectionisme, maar zit er gewoon mee opgescheept. Mede door haar grote ogen en onschuldige uiterlijk is ze heel goed in iemand iets laten doen, waar ze heel soms gebruik van maakt.
Verleden: Faith is net verhuisd. Haar vader is diplomaat, waardoor ze steeds naar een ander land moeten reizen. Deze keer was dat weer terug naar haar geboortestad. In totaal is ze naar negen verschillende scholen geweest. In Zweden, Frankrijk, Amerika, Australië en Engeland. Op de laatste school had ze het heel erg naar haar zin, en ze woonden ook al langere tijd in Australië. Dat ze weer gingen verhuizen, kwam heel hard aan. Samen met haar twee beste vriendinnen Georgia en Lily maakte ze Canberra onveilig. Ook had ze een vriendje, Luke. Ze waren al bijna drie jaar samen. Maar hij dacht dat een langeafstandsrelatie niet zou werken, en maakte het uit. Daardoor heeft ze nu een gebroken hart, en heeft ze niet zo veel meer met jongens.
Hobby’s en interesses: Faith houdt zielsveel van zingen, wat ze het liefste dan ook de hele dag lang doet. Verder houdt ze ook van tekenen, liedjes schrijven, en schrijven in het algemeen. Een andere grote hobby is slapen, volgens Faith kan je nooit genoeg slapen. Eten is ook een hobby van haar. Soms lijkt het wel alsof er geen bodem in haar maag zit. Andere dingen waar ze van houdt zijn afspreken met vriendinnen, fotograferen, en hardlopen om voor heel even rust in haar hoofd te hebben.
Problemen: Faith heeft steeds vaker agressieaanvallen, waar ze eigenlijk bang van wordt. Ze probeert het zo min mogelijk te laten merken, maar soms lukt dat thuis niet meer. Meestal gaat ze dan hardlopen of boksen, om haar agressie kwijt te raken. Ze zit aan het begin van een depressie, vanwege dat er zo veel is gebeurd, en ze niet meer in staat is om het allemaal te verwerken. Doordat ze zo vaak verhuizen, durft ze zich niet meer echt aan mensen te hechten. Dat ze dat in Australië wel had gedaan, laat haar weer zien dat je dat juist niet moet doen, zelfs als je denkt dat je niet meer zult verhuizen. Doordat ze zo vaak verhuizen, hebben haar ouders een enorm schuldgevoel. Daarom geven ze haar zo veel mogelijk wat ze wil. Alleen realiseren ze zich niet dat wat Faith het liefste wil, een rustig, normaal leven is.
Huisdieren: Faith heeft een hondje van drie jaar oud, Mickey. Hij is een labrador, en een geweldige steun voor Faith. Ook heeft ze nog een ander hondje van tien maanden oud, Minnie. Haar ras is onbekend, en ze is enorm druk.
Er zijn nog geen reacties.