Foto bij (no subject)

hooi
ik hoop dat jullie mijn story gaan lezen het is mijn eerste echte verhaal, tips en commentaar is altijd welkom en als je mee wilt schrijven moet je het zeggen dan kunnen we het regelen.. weet trouwens iemand hoe je je die groene woorden krijgt en als je er op klikt je dan naar zo'n link gaat

alsvast bedankt xxx

Vanuits Demi:
alles moet ik gaan missen mijn vriendje mijn vriendinnen alles ligt daar in groningen maar ja mijn moeder heeft een nieuwe liefde, we zitten nu ongeveer een uur in de auto op weg naar Amsterdam naar de nieuwe vlam van mijn moeder vanochtend moest ik mijn vriendje gedag zeggen en dat was echt een drama ik bleef maar huilen. eindelijk we zijn er zegt mijn moeder ik zie de verhuis wagen al staan gelukkig mocht ik wel gewoon mijn spullen mee nemen zoals mijn bed en bureau ik krijg alleen een andere kast omdat die niet in mijn nieuwe kamer zou passen volgens mijn moeder, snel stap ik uit ik heb een hekel aan zo lang in de auto zitten, we staan voor een prachtig huis mijn moeder beld aan en er wordt gelijk open gedaan en er staat een grote man voor me hij steekt zijn hand h-hallo stamel ik ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen dit wordt mijn nieuwe vader. snel lopen we veder naar de woonkamer waar ik twee jongens zie staan en jongen met wat blondere krulletjes en een jongen met bruine krulletjes snel loop ik naar ze toe hooi zegt de jongen met bruine krulletjes vrolijk hooi zeg ik net zo vrolijk Nils zegt die als hij zijn hand uitsteekt Demi zeg ik en loop naar de volgende jongen Stijn super leuk dat je mijn kleine zusje bent zegt hij vrolijk, op de een of andere manier voelt het heel vertrouwd bij deze jongens, wil je je kamer zien vraagt Nils ineens ik kijk op JA lijkt me leuk zeg ik vrolijk ik pak mijn tas waar belangrijke foto's inzaten en de handtekeningen van ONE DIRECTION ik ben al heel lang fan van ze... snel loop ik met Nils mee de trap op ik heb een kamer op zolder en daarnaast is een soort muziek kamertje. hij geeft me eerst een rondleiding door het huis en bij de muziek kamer blijft die staan hier oefen ik altijd met de jongens als we een show hebben ofso zegt die J-jongens vraag ik verbaas shows? Mainstreet zegt die lachend en ik moet ook lachen SHIT ik wist dat ik je ergens van herkende maar ik wist niet wat het was weer moet die lachen ja dat hebben heel veel mensen maar maakt niet uit hoor ze komen vanmiddag als je wilt kan je kennis met ze maken LEUK roep ik weer net iets te blij, ik ga maar even naar mijn kamer zeg ik verlegen en ik loop weg, als ik mijn deur open doe zie ik dat al mijn muren als heel mooi geschilderd zijn en heel mijn kamer is ingericht dat was dus een verhuiswagen voor niks, mijn moeder is interieurontwerpster dus die heeft dat vast gedaan ik zet mijn tas op bed en begin uit te pakken ik zet foto's met vriendinnen op een plank boven mijn bed en bureau dan kom ik van de foto van mij en Lars een traan gaat over mijn wang en nog één ik laat mij op mijn bed vallen met de foto in mijn handen, ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden ik kijk nog een keer naar zijn foto ik ben pas een halve dag weg maar ik miss alles aan hem zijn lach zijn ogen hoe hij zijn handen altijd om me heen legde hoe hij over mijn haar streelde als ik er even door heen zat hoe hij zijn lippen op de mijne legde ik miste gewoon alles aan hem, mijn gedachten worden verstoord door iemand die op mijn deur klopt snel veeg ik de mascara onder mijn ogen weg en open de deur daar staan ze dan mijn nieuwe broer en zijn drie vrienden ik kijk ze één voor één aan ineens springt de kleinste jongen blij naar voren Rein roept die blij Demi zeg ik lachend dan stellen de andere jongens zich voor Owen en Daan ondertussen is Rein door mijn kamer aan het stuiteren we gaan met z'n alle in mijn kamer zitten en beginnen wat te praten tot Daan ineens de foto van mij en Lars van mijn bed pakt weer krijg ik een brok in mijn keel, Wie is dit? vraagt die verlegen d-d-dat is mijn vriendje die woont nog in Groningen mis je hem vraagt Owen ineens eeuhm ja best wel zeg ik een kan nog maar net mijn tranen inbedwang houden dan komt Nils naar me toe een geeft me een knuffel eigenlijk voelt die gewoon als mijn grote broer het valt me op dat Rein heel de tijd niks meer heeft gezegd heeft maarja dat zal wel. weer wordt er op de deur geklopt en daar staat die dan...



vanuit Rein:
is ze er al vraag ik als Nils de deur open heeft gedaan, vandaag zal zijn nieuwe zusje komen en ik was echt heel erg benieuwd wie het was ik stuiter naar binnen rustig kleine kabouter hoor ik me snel ren ik naar Owen toe om hem te slaan maar Daan houdt me tegen doe is rustig jo zegt die lachend dat meisje zal dalijk wel weer denken met wat voor gekken gaat met nieuwe broer om, Nils valt bijna om van het lachen als iedereen gestopt is met lachen gaan we naar boven als we voor de deur staan van Nils nieuwe zusje die blijkbaar Demi heet horen wie iemand huilen snel klopt Nils op de deur het duur even maar dan wordt er open gedaan er staat een prachtig meisje voor me snel stap ik naar voor Rein zeg ik en ik steek me hand uit Demi zegt ze wat heeft ze een mooie stem snel stap ik opzei en kijk rond in haar kamer ze heeft er heel veel foto's neer gezet als ze zich aan iedereen heeft voorgesteld gaan we in een soort kring zitten en gaat iedereen wat over zichzelf vertellen tot Daan een foto van haar bed pakt wie is dit vraagt die nieuwschierig.... even zie ik haar slikken maar dan begint ze te vertellen dat is mijn vriendje maar hij woont nog in groningen ik zie dat ze het moeilijk heeft maar ik kan er niks tegen doen dan wordt er op de deur geklopt en daar staat die dan....

Reageer (1)

  • MainiCorn

    Leuk verhaal ;) Ik zal wel als iemand praat tussen aanhalingstekens doen :) ' deze dus<<

    Ja dan doe je [url][/url]< deze en dan [url=][/url] achter de eerste url een = daar doe je dan je link en tussen de urls doe je hoe het moet heten :)x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen