Sorry, dat het zo lang duurde...Maar! Ik heb een vraagje..
Moet deze serie over Tom of Bill gaan? Daar heb ik dus een tijdje over nagedacht en heb niet verder geschreven..
Wat moet het worden?? (A).

2 dagen later:
Snel liep je naar de computer om kaartjes te bestellen voor het concert in Amsterdam, eindelijk stonden ze op internet. Je wilde net op ‘verzenden’ klikken toen de deurbel ging. Je moeder en zusje konden het niet zijn omdat die weggingen voordat David weer kwam vandaag. Snel liep je naar de deur en deed hem open waar je 2 leuke jongens zag staan. “Wat komen jullie nou doen?” vroeg je verbaasd aan Bill en Tom. “Ach, David ging vanmiddag toch naar je toe, dus we dachten dat we wel even langs konden komen” antwoordde Bill verlegen. “Tuurlijk, kom binnen. Ik moet alleen even snel jullie kaartjes bestellen” en je rende weer weg naar de computer terwijl je iemand achter je aan hoorde rennen. “Niet doen!” riep Tom snel terwijl hij met 2 kaartjes voor je neus zwaaide. Je keek hem aan en glimlachte naar hem, “hoe heb je dat gedaan?”. “Ach, ik heb ze gewoon aan David gevraagd”. “Maar ik ken helemaal niemand die jullie ook goed vind”. “Dan kom je toch alleen en dan kom je gewoon backstage in plaats van tussen de mensen” hij keek je even lachend aan. Daarna liep je naar hem toe en gaf ze allebei een knuffel, “bedankt jongens”. Niet veel later ging de bel nog een keer en moest je David binnenlaten. Bill en Tom waren naar boven gevlucht omdat David niet mocht weten dat ze hier waren en eigenlijk moesten oefenen. Je gesprek met David verliep vlot en hij zou gaan zorgen dat je promotie ging maken bij Valerie, je had tenslotte echt alles voor ze uitgezocht.

Tom POV:
“Nou dan zie ik je wel weer een keer, als je weer concerten moet inplannen” hoorde je David tegen Melissa zeggen. “Nou, ik ga ook naar het concert in Amsterdam” zei ze. “Maar de kaartjes zijn nog helemaal niet beschikbaar?” zei David verbaasd. “Ja, daar ga je dan” zei Bill lachend. “Houd je kop” zei je snel. “O, maar ik ga ze wel bestellen. Wie weet zie ik Bill en Tom dan nog een keer. Het was de vorige keer erg gezellig”. “O? Nouja, Tom heeft het ook steeds over je dus misschien zie je ze inderdaad nog wel een keer. Ik moet nu in ieder geval gaan”. Snel liep ze met David mee naar de deur en liet hem naar buiten, daarna hoorde je hoor naar boven komen. “Haha, je bent er zó bij Tom” lachte Bill. Snel deed ze de deur open en keek jullie een voor een aan. “Wat is er zo grappig?” vroeg ze. “Euhm..niks” zei je snel. Ze keek jullie verdacht aan, maar vroeg toen of jullie meegingen naar beneden om wat te drinken. “Zeg jongens, ik had eigenlijk met Kim afgesproken om vandaag te gaan zwemmen. Ze zal over een uurtje wel komen” zei ze beneden. “Dan gaan we nu naar de stad om zwemkleding te kopen” zei je vrolijk, “dan gaan we ook mee”. Snel keek je Bill aan om te zien wat hij ervan vond en hij stond heel hard met zijn hoofd te knikken. Ze knikte en liep samen met jou en Tom naar de stad.


Reacties??

Reageer (1)

  • Fireflightx

    Super!
    gho moeilijke vraag Tom of Bill.
    ma alles wijst er op dat Bill haar leuk vindt dus ik vind dat het Bill moet worden
    je mag natuurlijk nog altijd zelf kiezen :P
    snel verder bitte
    xX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen