Jasmin


"Ik vind je nog leuk.." zeg ik zacht. "WAT!!!" schreeuwt Elsa boos. "Elsa please doe rustig!" zeg ik. "Jasmin.. dit kan niet" zegt Rein met tranen in zijn ogen. Gelijk krijg ik ook weer tranen in mijn ogen. Ik ren het huis uit, ik pak mijn fiets en fiets naar huis. Thuis gooi ik mijn fiets op de grond en ren gelijk naar mijn kamer. Ik ga op mijn bed zitten met mijn rug naar de deur toe en ik staar uit het raam. Rein doet me pijn, Nils doet me pijn!! Waarom krijgt Elsa altijd elke jongen!! Niet dat ik het haar niet gun ofzo maar.. Ugh laat ook maar. Er word op mijn aan geklopt. "ROT OP!!" schreeuw ik boos. Ik hoor de deur langzaam open gaan. "Ik zei toch ga weg!!" zeg ik en draai me om naar de deur. Ik schrik als ik zie wie het is, Rein. Hij komt naar me toe gelopen en gaat naast me zitten. Hij heeft wallen onder zijn ogen net als ik. "Rein.. ik.. ik" zeg ik maar kom niet veder omdat Rein door me heen praat. "Jasmin het is niet jou schuld, jij kan er niks aan doen" zegt hij lief. Zijn gezicht komt steeds dichterbij en dan voel ik 2 warme en zachte lippen op die van mij.

Reageer (5)

  • xYOLOxx

    MAAR DIE KUST MET IEDEREEN OFSO.
    ALS JE HEEL ZIEK KON WORDEN VAN KUSSEN, WAS DIE JONGEN AL LANG DOOOD ZEKER xx

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Rein gvd playboy :p

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    OMGGGG ZE ZIJN ALLEMAAL PLAYERSS OKE DOEI kusss

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    Wauw dikke lovetroubles ofzo haha x

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    :( Jij gunt Rein mij niet :(

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen