Foto bij 10 - Write each other letters

:Y)

Hallo suikerhartje Percy,
Ik weet niet precies wat ik moet schrijven. Ik probeer enthousiast te blijven, maar je hebt volkomen gelijk dat dit vreemd is. Het voelt echter ook niet juist om één punt op de lijst over te slaan, dus ik denk dat we wel moeten. Bedankt dat je in mijn gestoorde geniale plannen meegaat. Ik ga deze brief nu afronden en over de tafel naar jou schuiven, want ik heb verder niets te zeggen, eigenlijk.
xxx
Groetjes
Veel liefs,
Oliver

Oliver,
1. Suikerhartje? Nee. Doe me dat niet aan, alsjeblieft.
2. Gestoorde is geen slechte beschrijving, als ik zo vrij mag zijn. Zoals je erg terecht opmerkt, weet je me echter toch iedere keer over te halen om mee te doen, dus in ieder geval ben je niet alleen in je schaamteloze momenten van ach-waarom-niet. Hopelijk biedt dat enige soelaas.
3. Je moet echt een inktwisser kopen. Of wat meer krassen, want ik kan alle stukken tekst waarover je je hebt bedacht nog erg duidelijk lezen.
De jouwe,
Percy

Hey honingpotje,
1. Nu weet ik wat ik kan schrijven! Dankje, honnepon. Suikerbeertje. Hartenduifje.
2. Misschien was het wel mijn bedoeling dat je alles duidelijk kon lezen, snoesewoes? Ha!
3. Oké, of misschien niet.
4. Suikerspinnetje, waarom nummer je onderwerpen in een brief? Dat kan toch niet juiste schrijfetiquette zijn, knuffelaapje?
5. Wentelteefje. Schatjepatje. Poepie. Drolletje. Scheetje.
6. Merlin, waarom zijn er zoveel koosnaampjes die iets met uitwerpselen te maken hebben? Ew. Ik zal nu stoppen.
Jouw troeteltijger,
Oliver

Oliver,
Ik heb besloten alle stukken met afschrikwekkende koosnamen in je vorige brief te negeren. Helaas heeft dit ertoe geleid dat ik alles moest negeren.
Vertel me alsjeblieft dat we nu voldoende geschreven hebben om aan je criteria te voldoen.
Niet geamuseerd,
Percy


Oliver lachte hardop. “Ja, ik denk dat het zo wel goed zit.”
      “Merlinzijdank.” Percy zuchtte en liet zijn hoofd op de tafel zakken. Oliver aaide over zijn haar. “Hm, dat is beter.”
      “Ik weet het, kipnugget.”
      Percy tilde zijn hoofd een stukje op met als enige doel om het met een bonk weer op de tafel te laten vallen.

Reageer (4)

  • Phlegethon

    Haha, ohmygod. Dit is geniaal (:

    4 jaar geleden
  • Necessity

    Dit is zo geweldig! Die brieven zijn zo typisch Oliver. Die koosnaampjes!!!! Ik ben nu echt hardop aan het lachen. Gelukkig zit ik nu even alleen anders had iedereen me vast heel raar aangekeken :X

    9 jaar geleden
  • Wiarda

    KIPNUGGET. IK KOM NIET MEER BIJ.

    9 jaar geleden
  • Spotgaai

    Ze zijn zo schattig samen :3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen