Rein



'DINGDONG!' galmt er door het huis. 'Ik doe wel open' zeg ik en aai over Elsa's wang. Ze is zo leuk!. Als ik de deur opendoe valt Jasmin huilend in mijn armen. Ik til haar op en breng der naar de woonkamer. Ik leg der op de bank en loop naar de keuken. Ik zie Elsa drinken in schenken, en knuffel haar van achter. 'Wie was het?' vraagt ze. Ik pak haar hand en neem haar mee naar de woonkamer. Als ze Jasmin huilend op de bank ziet rent ze naar haar toe. Ze neemt haar in een knuffel en troost haar. Als ze gekalmeerd is begint ze met praten. 'Nils heeft het uitgemaakt..' zegt ze zacht. Ik kijk haar geschrokken aan. Ik zie dat Elsa haar hand vastpakt. 'Maar waarom?' vraagt Elsa en ik zie dat Jasmin boos begint te worden. 'Omdat hij jou nog leuk vind.' mompelt ze. 'WAT!' schreeuw ik boos. Ik kijk naar Elsa die net zo geschrokken is als ik. 'Maar.. ik heb hem na die keren nooit meer gezien..' zegt ze verwarrend. Ik zie een traan over haar wang lopen. Ik geef haar een kus en vraag waarom ze huilt.'Straks gaat het weer fout tussen ons.'zegt ze verdrietig. Ik wil haar weer een kus geven, alleen dan kucht Jasmin. Ik knik en laat Elsa los. 'Ik moet ook iets vertellen.' zegt Jasmin. Ik pak Elsa's hand vast en luister naar Jasmin. 'Ik vind je nog leuk..' zegt ze...

Reageer (3)

  • memoriae

    JE KAN ZO GOED SCHRIJVEN ;( SNEL VERDERR XX

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    REINTJUUUHH!! EN NU NIET ZEGGEN DAT JE NIET WEET WAT JE MOET DOEN OKEEJ x

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    OMG DIT IS ZO SPANNEND EN JE KAN ZOOO GOED SCHRIJVEN!!
    SNEL DOOR XX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen