Nils


"Gelukkig zijn al die mainiacs weg" zeg ik opgelucht. "Maar je wou me spreken weet je nog?" zegt Jasmin en kijkt me met haar mooie bruine ogen aan. Ik ga op der bed zitten en ze komt naast me zitten. "Nou weet je.. ik.. ik" zeg ik maar kom niet veder. "Zeg.." zegt Jasmin zacht. Ik krijg tranen in mijn ogen. "Ik vind Elsa nog leuk" zeg ik. De tranen stromen over haar wangen, ik trek der in een knuffel maar ze duwt me van zich af. "REIN VERLAAT ME!! JIN VERLAAT ME!! WIE MOET IK NOG VERTROUWEN!!!" schreeuwt ze met tranen in der ogen. "Jasmin.. please doe rustig!" zeg ik. "NILS GA WEG!! JE MAAKT HET ALLEEN MAAR ERGER!!" schreeuwt ze. Ik kijk der nog een keer aan en loop de deur uit.

Jasmin


Waarom doet Nils me dit aan? Ik ben echt niet van plan om hier de hele tijd huilend op bed te blijven zitten. Ik ga gewoon naar Rein. Ik loop naar beneden, mijn nichtje Evi komt op me afgerend. "Omg waarom hoorde ik geschreeuw!!" zegt ze geschrokken, ik haal mijn schouders op en loop de deur uit. Ik pak mijn fiets en fiets naar Rein's huis. Ik bel aan maar niemand doet open. Hij is vast niet thuis, ik pak mijn fiets en fiets naar Elsa's huis. Als ik aan bel doet Rein open, hij kijkt me geschrokken aan. "Jasmin.. wat is er?" vraagt hij. Ik zeg niks en val huilend in zijn armen.

LALALALALALALA
Ik ben super vrolijk vandaag, gisteren kreeg ik followback van TweetMainstreet :D
En ik mag heel misschien naar MSkamp maar dat is niet zeker

Reageer (5)

  • PlsMainiac

    SNEL DOOOOORRRRRRRR XXXXXX

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OMGOD IKUH OOK FOLLOWBACK
    EN NILSJE EN REINO VINDEN MIJ LEUKKKEEEHHHH :)XXX

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    OMGG GEWELDG EEEEEAHH ;P NU MOET JE ZE STALKEN OP DM SGATT xXXXx

    1 decennium geleden
  • xYOLOxx

    ASHZJHHAJHJHJHEJHJ, ik verwar Jasmin en Yasmine altijd D:
    BTW, verder..
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • memoriae

    JASMIN JE MOET NAAR MIJ KOMEN!!
    Reintje en nilsje zijn gemeen ;(
    Snel verderr x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen