Foto bij 01 - Verhuizing

Hoi

Veel plezier met lezen!

p.s. Ik denk dat iedereen wel weet wat ' Pov. ' betekent maar voor degene die het niet weten ' Pov. ' betekent: Point Of View

Pov. Rein

Ik zit rustig mijn huiswerk te maken. Opeens roepen mijn ouders me naar beneden, ik loop naar ze toe. Mijn moeder zegt 'In overleg met Mainstreet hebben we besloten met zn allen in 1 plaats te gaan wonen, Enschede. Nils, Owen en Daan wonen er dus straks ook. De verhuizing is al zo, je wist dat we dit huis zouden verkopen en vanmorgen, toen jij op school was zijn er mensen gekomen en die hebben het gekocht. Je gaat dan ook naar een andere school' Ik sla een zucht, ik ben helemaal niet tevreden, dit hadden ze toch ook eerder kunnen zeggen? Ik zwijg terwijl mijn vader zegt 'Tjah... Dit huis is ook best oud en we wouden anders dus ook verhuizen maar Mainstreet kwam er zelf mee om bij elkaar te wonen, dat is wat makkelijker Enschede is het uit eindelijk geworden. Aangezien Nils en Owen naar de school 'De Vogel' gaan wouden Daan' ouders en wij Daan en jij daar ook naar toe sturen. Tenzij je natuurlijk bezwaar hebt.' Ik schud mijn hoofd en ga weer naar boven ik blijf even stil staan in mijn kamer maar ga dan op mijn bed zitten en de tranen springen eruit....
Ik zal dichter bij Daan, Owen en Nils wonen dat is wel weer leuk maar dat is ook de enige voordeel, ik zal ook mijn andere vrienden missen.

Ik bel Nils op en praat over de verhuizing, aan zijn stem te horen vind hij het alleen maar leuk dus zeg ik dat ik weer moet gaan. Ik sms Owen om te vragen of hij zin heeft om even te praten via de telefoon maar hij reageert niet dus bel ik direct Daan.

Ik zeg 'Hoi Daan met mij, Rein''
Daan: 'Ha Rein, hoe ist?'
Ik: 'Wel goed...'
Daan: 'Wat is er Rein? Ik hoor het wel aan je stem'
Ik: 'Ik weet het inmiddels ook, van de verhuizing'
Daan: 'Ooh, vind je het erg?'
Ik: 'Ja! Heel erg, ik bedoel ik vind het heel leuk dat ik dichter bij jou, Nils en Owen ga wonen maar aan de andere kant...'
Daan: 'Ik snap het ik zelf heb er ook veel moeite mee maar ik kan het niet omdraaien, ik ben al zo'n 2uur in mijn nieuwe huis.'
Ik: 'Leuk?'
Daan: 'Mwah, het huis wel maar aan de omgeving moet ik nog wennen'
Ik: 'Snap het, ik wil je graag weer in het echt zien, zullen we samen om 18:00 in de studio zijn?'
Daan: 'Klinkt goed, haha het is toch weekend, dus ik zeg ja.'
Ik: 'Tot dan'
Daan: 'Tot dan'

En zo eindigde het gesprek. Het was wel leuk zijn stem te horen. Ik krijg een sms'je van Daan 'Owen en Nils ook?' Ik twijfel een beetje, ik wil juist praten met Daan omdat:

A - Ik bijna nooit met hem praat.
B - Hij het zelfde vind over de verhuizing.
C - Nils en Owen een kleine ruzie hebben en ik niet weet of ze het al opgelost hebben.

Toch sms ik naar hem 'Ja, leuk vraag ze maar. Zie je' Ik verzend het maar direct denk ik erbij hoe stom dat klinkt 'Ja, Leuk vraag ze maar. Zie je'
Mijn vader roept me voor het avond eten en ik eet snel. We eten wraps, best lekker maar toch wil ik niet te laat komen en eet niet heel veel. Ik pak snel wat geld, mijn mobiel mijn jack en fiets dan naar de studio.

Als ik eenmaal in de studio ben praten Daan, Nils, Owen en ik wel uren! Verder oefenen we nog even een liedje en dan ga ik naar huis.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen