007
Je merkt het wel.
By THE way ik hou van reacties dus kom maar op!
Ik opende mijn ogen en zag mijn vrienden zitten. Ik maakte mijn ogen los van hen en keek rond. Ik was hier nog nooit geweest. Waar was ik? Hallo waar ben ik riep luidt. Je bent wakker zeiden ze in koor. Ik schoot in de lach en zelf begonnen ze ook te lachen. Waar ben ik? In de ziekenzaal suffie. Ik moest lachen om Hermeliens reactie. Mijn vrienden ware werkelijk zo gek als koeienstront. Wie heeft dit gedaan vroeg Harry met een beetje woede in zijn stem. Waarom wil je dat weten? Je wilt zeker wraak nemen. Ik vertel het je alleen als je belooft niks te doen. Ratelde ik aan een stuk door. Ja ik beloof niks te doen zei hij. Maar ik vertrouwde hem niet helemaal. Draco zei ik uiteindelijk. Malfidus? zei Ron. Ja. Ik zag woede in Harry's blik. Je hebt beloofd geen wraak te nemen. Het had geen zin hij zou het toch doen. Harry luister naar me! Er is niets met me aan de hand. En als je denkt van wel ben je een oenimeloeni! Zei ik tegen hem. Hij moest lachen maar het het nog steeds een woedende blik waar ik bang van werd.
Harry
Ze vroeg me niks te doen, maar ik kon het er niet bij laten. Ik keek haar aan en zag dat ze bang van me werd dus probeerde ik zo normaal mogelijk te doen. Maar het leek gewoon niet te kunnen. Ik moest wraak nemen op Malfidus voor wat hij haar heeft aangedaan. Ik kon het er gewoon niet bij laten. Hij had er voor gezorgd dat haar eerste dag hier een hel was. Hij had haar pijn gedaan. En ik wist zeker dat hij erom gelachen had. Hoe kon ze willen dat ik hem met rust liet. Malfidus is een harteloos monster. Dat zij dat niet inziet snap ik niet. Ze lijkt hem te begrijpen, maar wie begrijpt er nou een monster.zij was anders ik wist het nu zeker. Het leek wel of ze een gave had. Het leek alsof ze wist hoe iemand zich voelde. Ze wilde Malfidus niet zien lijden, maar waarom niet? Lucy? Ja antwoordde ze. Waarom gerijpt je Malfidus? Omdat hij niet pure slechtheid is. He is just a boy zei ze. Ze meende het dat hoorde ik in haar stem. Haar engelen stem.
Lucy (ik dus)
Hij vertrouwde me dat wist ik zeker. Maar hij zou wraak nemen en dat wilde ik niet. Harry luister alsjeblieft er is niets met mij je hoeft hem niet te laten lijden. Dat wil ik niet Harry. Laat het! Hoe kun je dat zeggen zei Ron. Door hem lig je hier. Maar het gaat goed. Weet je het zeker? Ja heel zeker Ron! Ga nu maar voor dat ik jullie iets aan doe. Hermelien mag blijven als ze wil. Ja tuurlijk blijf ik. Ze stond op en trok de jongens aan hun oren de zaal uit en ging weer naast me zitten. Ik moest lachen om haar actie, maar was haar ook erg dankbaar. Jongens toch zei ze en schoot daarna ook in de lach. Ik snap dat je niet wil dat Harry wraak neemt zei ze plots. Ik ben niet verliefd! Dat meende ik echt. Dat weet ik. Harry denkt dat het goed is maar hij zal er problemen mee krijgen uiteindelijk. Zei ze oprecht. Als ik wraak zou willen nemen zou ik hem gewoon in zijn gezicht slaan.
Reageer (1)
He is just a boy !!
1 decennium geledendat blijft een zinnetje die in mijn hoofd blijft
snel veder