1- Hs 6 -Voor- Silke
xxxxx
P.S. Ik kom naar Your'in!!! Wie ook?
's Avonds zit op mijn kamer. Ik denk aan vandaag. Aan Rein. Aan Fabiënne, die op Rein verliefd is. Aan Britney, die zo lief is, die Nils echt verdient. Aan Jenny en Suse, die me met Rein willen koppelen. Aan vandaag. Ik voel mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Ik haal hem er uit. Een berichtje van Fabiënne. 'Hey, hoe ging hockey? tt mrgn, ly xxxxx Fab' Hockey is al uren gedaan maar toch lief van haar om er aan te denken. 'Hoooi, ging goed. See you tomorrow! ly2 xxxxx' Even overweeg ik om er bij te zetten dat Rein op de training was, maar ik doe het toch maar niet, dan wordt ze enkel jaloers en dat is nergens voor nodig. Ten slotte is ze een vriendin. Ik druk op verzenden. Net op dat moment komt er een nieuw bericht binnen. Onbekend nummer. 'Hey, ik heb je nr van Bert, die het had vn een groepsw vorig jaar, maakt ni uit, ik wou zeggen, thnx vr de leuke dag! xxxxx Rein' Ik voel me helemaal verliefd. Vlug antwoord ik: 'Hey Rein, ggd, jij ook bdankt xxxxxx S' Ik druk op verzenden en zet daarna mijn mobiel uit.
De volgende ochtend, wanneer ik op school aankom, word ik door Rein begroet. "Hey", zeg ik en ik zet mijn fiets weg. "Wanneer gaan we aan die taak van Nederlands beginnen?", vraagt Rein. "Zo'n zin om te werken?", giechel ik. Rein bloost. "Nee, maar het lijkt me wel veel werk." Ik knik. "Vanavond bij mij thuis?", vraag ik, maar wanneer ik het heb uitgesproken, heb ik er direct spijt van. Dan komt Malou ons natuurlijk voortdurend storen. "Nee, sorry, ik kan niet, ik ga namelijk met wat vrienden naar de stad", antwoordt Rein. Gelukkig. "Dan maar vanmiddag in de pauze", stel ik voor. "Is goed." We lopen samen naar binnen. Fabiënne en Britney zien ons aankomen. Britney knipoogt en Fabiënne kijkt me jaloers aan. Dat geeft me voldoening. Allebei. "Tja, dan ga ik maar naar mijn vriendinnen toe", zeg ik en ik maak een gebaar in de richting van Britney en Fab. Rein knikt. Opeens geeft hij me een kus op mijn wang. Daarna draait hij zich om en gaat naar Job en Bert. Ik blijf verdoofd achter. Ik voel aan mijn wang. Warm. Britney en Fabiënne komen op me afgerend. "Wat was dat? Wil jij mijn vriendje inpikken?", vraagt Fabiënne boos. "Hij is je vriendje niet", antwoord ik. "NOG niet", verbetert Fab me. "Wat jij wil", zeg ik schouderophalend, maar ik hoop heel hard dat dat niet echt gebeurt. De bel gaat. We gaan naar wiskunde. Yes, in die les zit ik naast Rein.
Reageer (4)
wil je plzzzzzzzzzzzzz snel verder gaan je schrijft zo goed x
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenWat is your'in? Hahh
Jaaaaaa ik ga yourin!!!!
1 decennium geledenIKKE OOK MAYBE ) IK GA MET SCHOOOL MAAR ZE WIOLLEN NIET VERADEN WELKE YOUR'IN XXX ;( x
1 decennium geleden