Red roses.
een hoofdstuk... de helft door therese, de helft door esmee..
Trouwens dit is deel 10 dus wordt ie xtra lang!
xx reacties please..
Justin pov
Ze wou dus een stoere jongen maar volgens mij vind ze een romantische jongen ook wel leuk. En ik ben het allebei volgens alle meisjes op school. Diep in gedachten loop ik naar mijn locker. Als ik opeens sam hoor praten ben ik opslag wakker. Ik hoor dat ze aan het bellen is. Met wie? Opeens hoor ik haar zeggen 'doej pap'. Ze was dus met haar vader aan het bellen. Ik had best dicht bij Sam in de buurt de locker merkte ik. Maar ik helemaal aan eht einde van de gang en zij iets in het midden. Ik stond bij mijn locker mijn boeken te pakken. Ik had nog 2 lesuren en dan was ik uit. Sam ook dus!
In het volgende lesuur verveelde ik me. Ik dacht erbij na dat ik Usher had beloofd een nieuw liedje te schrijven. We zaten tijdens wiskunde. Dat snapte ik hopelijk wel. Ik had zin om een nieuwe tekst te schrijven. Het moest snel gebeuren want dat liedje moest nog op mijn nieuwe cd komen te staan. Ik wist al hoe de cd ging heten. Namelijk 'My world'. Ik besloot maar een liedje te gaan schrijven. Ik kon maar niks bedenken. Toen ik ineens merkte dat Sam mij aankeek, wist ik opeens iets:
I was a player when I was little
but now I'm bigger I'm bigger
A heart-breaker when I was little
but now I'm bigger I'm bigger
And all the haters I swear
They look so small from up here
Cuz we're bigger, love's bigger, I'm bigger and you're bigger
Sam pov:
Ik keek naar Justin en zag dat hij een liedje aan het maken was. Ik keek op het vel, maar ik kon net niks lezen want Justin trok het blaadje net weg.'Wil je lezen?'vroeg hij.'Jaa ik wil lezen''okeej dan maar mij niet gaan uitlachen!''okeej ik beloof dat ik dat niet doe! en anders dan moet ik een potje tegen jou skateboarden kan je dat?''Tuurlijk kan ik dat' zei Justin als snelle reactie terug. Ik las het en ik vond het echt mooi! 'Echt vette tekst Justin' zei ik. 'Okeej dankjee' zei hij terug.
Justin pov:
Gelukkig school was voorbij voor vandaag!! Ik liep naar mijn locker. Ik zag dat Sam samen met Demi naar de locker van Demi liep. Ze waren echt goede vriendinnen. Dat zag je wel! Ik deed extra sloom. Dat had ik mezelf voorgenomen. Als Sam dan klaar was zou ik ook zorgen dat ik snel klaar was. Dan kon ik tegelijkertijd met haar ik het fietsenhok zijn.
Ik zag Sam samen met Demi bij haar locker staan. Ze was snel klaar. Ik ook omdat ik ineens heel snel al mijn spullen begon te pakken. Net toen zij buiten was wou ik naar buiten lopen maar Gaby hield me tegen. 'Wanna a date?' vroeg ze. 'Nee, dankjee ik hoef geen date. Toen ik buiten kwam zag ik Sam net weg fietsen. Shit ik was te laat! Ik besloot maar langs de bloemenzaak te gaan en een rode roos voor haar te kopen. Ik ging die toen ik niemand zag snel op haar fietsenzadel neer leggen. Ik had er een briefje bij gedaan met een gedicht. Wat zou ze vinden?
Jaa wat vind Sam ervan.. voor Esmee hier een weet voor jullie een vraag!
xxx.
Reageer (5)
voor mij een vraag, jah
1 decennium geledennu nog wel,
maar ik ga nu verder lezen
hihi
en ik denk eigenlijk dat ik het wel weet: ze vind het prachtig!
ik vind het echt leuk love it
1 decennium geledenverdeeeeer:'D
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geledenveder veder veder:)
1 decennium geleden