Het was stil en ik vertelde dat het eigenlijk helemaal niet goed ging, ondertussen kwam Rein naast me liggen. Rein ik raak iedereen kwijt, ik ben de laatste tijd echt een bitch, althans zo voelt het. Mijn ouders zeuren alleen maar en ik krijg allemaal te horen dat ik dik en lelijk ben. en dat ik niets doe. Ik kan het gewoon niet meer aan, ik dacht dat het wel zou ophouden als we hier zouden gaan wonen, maar nee het gaat gewoon door maar dan nog tien keer erger.. Rein ik kan het gewoon niet .. vertelde ik en ik begon te huilen, Rein knuffelde me en zei Je kan het wel, je moet niet naar je ouders luisteren je bent niet dik, en al helemaal niet lelijk, als er iets is bel me of app me, en wat was dat nou echt op je pols ? Ik heb me gesneden.. Ik weet dat het slecht is, maar het lijkt alsof de pijn dan weggaat. ik weet niet hoe dat komt, zei ik zachtjes, Schatje please stop ermee.. ik wil je niet kwijt. fluisterde hij. Een lange tijd was het stil, ondertussen was Nana in slaap gevallen, Rein pakte Nana's tas uit en begon aan haar huiswerk, maar tijdens het uitpakken van haar tas kwam Rein een doosje Laxeertabletten tegen, huh wtf moet Nana hiermee dacht hij ze zou toch niet ... Op dat moment werd Nana en vroeg wat hij aan het doen was, Rein antwoordde Nana wat moet jij met Laxeertabletten ? gebruik je ze ? ik wil een eerlijk antwoord .. Rein .. ik had buikpijn, is dat zo erg ? zei Nana . Weet je het zeker ? hoeveel weeg je nu eigenlijk Nana ? vroeg rein bezorgd . ehm ik weeg 47 kilo ofzo, zei ik vragend. Rein keek verbaast en zei wat! en je bent 159 , je bent veel te dun Nana please stop. Waarmee moet ik stoppen ? vroeg ik , ja met afvallen! je bent niet dik. stop straks krijg je anorexia. Rein doe normaal ik krijg heus geen anorexia hoor. zo ver komt het niet echt niet, en ik keek naar mijn telefoon, en zag dat ik een whatapp van Kaj had .. ik opende de chat en zag hee lieverd, alles goed ? wanneer zie ik je ? X Nee he.. dacht ik , die Kaj weet van geen ophouden. Rein zag dat er iets was en vroeg wat voor berichtje heb je gekregen? ik liep naar hem toe en liet het hem lezen, WAT zei hij, ben je met hem bezig ?! Nee omg nee dat nooit, hij was mijn ex maar ging vreemd maar hij wilt me terug, en hij stalkt me.. Rein keek opgelucht naar me en zei ik zorg er wel voor dat hij je met rust laat, hoe dan? hij is een jaar ouder dan jij, zei ik een beetje bang.. Rustig maar lieverd, het komt goed, alles komt goed, zorg jij nou maar eerst voor jezelf, dat je jezelf weer terug vind, de rest komt later wel! echt. Rein keek op zijn iphone en zag dat het al 8 uur was , sorry maar ik moet naar huis, en gaf me een kus. Toen Rein weg was, was ik niet bepaald opgelucht, ik zocht op internet informatie over 'selfharm' en kwam een plaatje tegen met een punterslijper zonder mesje, hmm dacht ik dat is wel erg makkelijk en snijdt volgensmij nog makkelijker ook, ik pakte een schroevendraaier en maakte het mesje los, daarna liep ik naar de badkamer om vervolgens het eten wat ik ophad er weer uit te gooien, ik sneed een hartje in mijn pols, als teken van liefde, daarna maakte ik nog een paar strepen boven het hartje.. het bloedde verschrikkelijk ..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen