De wekker ging, slaperig keek ik op mijn telefoon en zag dat ik 20 gemiste whatsappjes had, ik opende whatsapp en zag dat er 2 van Rein waren 1 van Kaj en de rest uit groepsgesprekken. Ik drukte op Rein en zag dat hij Schatje, wat is er? stuurde en Goedemorgen lieverd. Ik had dus geen zin om alles te vertellen en zei maar dat er niks was. op het berichtje van Kaj wilde ik ook niet reageren. Wat denkt hij.. Dat ik weer zijn vriendin wil zijn. het was inmiddels kwart over 7 en ik moest maar is gaan douchen en me klaar maken voor school. Toen ik klaar was met douchen zag ik het scheermes weer liggen, ik voelde me zoo kut en baalde ervan dat ik naar school moest. voordat ik het wist bloedde mijn pols weer, ik moest haasten want het was al kwart voor 8 en om 8 uur staat Nils weer hier, pfff dan maar het ontbijt over slaan, dacht ik , ik heb sinds gister ochtend niks meer gegeten en was daar stiekem wel trots op. ik pakte mijn fiets en reed samen met Nils naar school, onder weg vielen er wat ongemakkelijke stiltes, hij vroeg of ik me nog had gesneden en zei maar nee, want ik had geen zin om alles uit te leggen. Op school ging het ook niet goed, ik kreeg veel punten terug waarvan veel vijven. Nils vroeg wat er met mij was, normaal haal je altijd achten zei hij met een vragende blik. ooh geen idee zei ik, ben er de laatste tijd niet zo bij met mijn hoofd zei ik afwezig. Toen eindelijk de laatste bel ging om 4 uur ging ik snel naar huis, want ik wilde eerder thuis zijn dan mijn ouders. Onderweg kwam ik Cassius tegen, en hij kwam naast mij fietsen Hee zei Cassius, ooh hee zei ik afwezig. Gaat alles wel goed met je, Nana ? jaa! waarom zou het niet goed gaan? vroeg ik verbaast, Nou omdat je nogal afwezig bent of lijkt dat maar zo ? vroeg Cassius twijfelend. ik had het zo gehad met al die vragen, waarom zou het niet goed gaan vroeg ik geërgerd, als het niet goed gaat zeg ik dat heus wel, en ik fietste snel weg. Toen ik net thuis was ging de bel, nee dacht ik niet de bel, ik deed open en zag dat het Rein was, Wat doe jij nou weer hier vroeg ik verbaast. Ook leuk om jou weer te zien, krijg ik geen knuffel vroeg Rein een beetje teleurgesteld. ooh ja sorry, maar dit was een beetje onverwachts, en ik gaf Rein een knuffel. Nils zei dat het niet zo goed met je ging dus heb ik meteen de trein gepakt en ben hier naar toe gekomen. grrr Nils dacht ik.. waarom kan hij nooit iets voor zichzelf houden.. en ik lachte naar Rein en zei dat het prima ging. Rein geloofde me niet, en vroeg of ik net thuis kwam van school. Jaa zei ik , was niet zo'n hele leuke dag, heb allemaal onvoldoendes terug gekregen.. Awh het komt wel goed schatje, zei hij en gaf me een kus, ik deed mijn jas uit, maar mijn vestje ging mee uit waardoor Rein de sneeën in mijn pols zag, WAT HEB JE GEDAAN? riep hij bang en verbaast, snel deed ik mijn vestje aan en zei, wat heb ik gedaan, Rein kwam naar me toe lopen pakte mijn pols en zei dit, wat heb je gedaan, het is toch niet wat ik denk, zeg please van niet.. Ik rukte mijn pols los en zei dat het niks was, Rein zei dat ik het niet moest doen omdat ik mezelf lelijk maak en het nergens voor nodig is. Ik zuchtte en zei dat er niks aan de hand was en dat ik sowieso al lelijk ben. en liep naar boven, Rein pakte mijn tas en liep me achterna en zei Nana je bent niet lelijk ik vind je mooi, en dat ik mijn mening, je moet je niks van aantrekken wat anderen zeggen die zijn gewoon jaloers op jou, omdat je zo mooi bent. Ik had het wel gehoord maar had geen zin om die discussie in te gaan, eenmaal boven ging ik op bed liggen, Rein vroeg zomaar uit het niets, Nana ? eet je wel genoeg ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen