Iedereen ging gelijk naar bed toen ze thuis waren, maar Jacob bleef nog even op en vroeg aan Bella: ‘Waarom vindt je Edward leuk en mij niet?’ Bella dacht even na en zei toen: ‘Omdat jij zo snel boos word en omdat ik al een paar keer iets met Edward heb gehad en hij heeft me nog nooit bedrogen. Ook al zat ik wel een keer de hele tijd met een andere jongen te smsen, net als Kurt toen met Chendler.’ ‘En dat vond Edward niet erg?,’ vroeg Jacob. ‘Jawel,’ antwoorde Bella. ‘Maar hij dumpte me niet als ik gelijk zijn nummer zou wissen, dus dat heb ik gedaan.’ Jacob ging naast Bella liggen en kleedde zich uit. Hij begon haar te zoenen, maar Bella hielt hem tegen en vroeg wat hij aan het doen was. Jacob antwoorde en zei dat ze nu ook wel een keer toe was aan een echte vent. Bella zoende hem terug. Jacob kleedde Bella uit en ging verder met zoenen. De volgende ochtend toen Bella wakker werd en de deken van zich af gooide, zag ze ineens dat ze geen kleren aan had. Toen herinnerde ze zich ineens wat er was gebeurt...... Ze had het met Jacob gedaan, terwijl ze iets met Edward had. ‘Ik ben vreemdgegaan,’ dacht Bella de hele tijd. ‘Dit mag niet uitlekken, dan ben ik er echt geweest.’ Ze trok ondergoed aan en ging naar de wc. Toen ze weer terug kwam in haar kamer zag ze dat Jacob nog niet wakker was. Ze keek op haar mobiel om te kijken hoe laat het was en zag dat ze een smsje had gehad. Het smsje was van Edward. Er stond in dat hij over een kwartier bij haar zou zijn om samen naar school te gaan. Ze maakte Jacob wakker en Jacob gaf haar een kus. Hij zei: ‘Hoe vond jij het gisteravond?’ Bella gaf hem een klap en zei: ‘Hoe kon je? Je weet dat ik iets met Edward heb en van hem hou. Als dit uitlekt zijn we er geweest.’ ‘Rustig,’ zei Jacob. ‘Dit blijft gewoon onder ons en we doen gewoon of er niks gebeurt is.’ Ze gingen zich aankleden en smeerden gauw een boterham. Ze reden met de auto naar school en zagen dat de anderen er al waren. Bella kwam Edward tegen. Edward zag dat er iets gebeurt was. Edward dacht: ‘Het zal wel goed zijn dus laat ik het maar gaan.’ Toen gingen ze met zijn allen naar de Glee-club. Mr Shuester vroeg of er niks bijzonders gebeurt was. Ze zeiden allemaal dat alles goed ging. Mr Shuester had een briefje in zijn hand. Hij zei dat de leerlingen moesten raden wat er op stond. Rachel vroeg: ‘Zijn het de liedjes voor de nationals?’ ‘Bijna goed,’ zei Mr Shuester. Mike vroeg: ‘Is het een geografie voor het dansen bij de nationals?’ ‘Het is wel voor de nationals, maar niet de danspasjes,’ zei Mr Shuester. Kurt vroeg: ‘Zijn het dan misschien de mensen die een solo mogen zingen bij de nationals?’ ‘Helemaal correct,’ zei Mr Shuester. ‘O, Mr Shuetser het is toch geen verrassing meer, wie er de solo krijgt. Dat ben ik natuurlijk,’ zei Rachel. ‘Nee Rachel. Deze keer ben jij het niet,’ zie Mr Shuester. Iedereen moest lachen en Rachel werd super rood. Finn lachte ook. Rachel zag dat, dus gaf ze hem een flinke klap in zijn gezicht en liep boos weg. ‘Nou wie is het dan?,’ vroeg Puck. Mr Shuester roffelde met zijn handen op de tafel en zei: ‘Het is.......... BELLA!!!!!’ Bella was super blij en Edward feliciteerde haar met een dikke zoen. Maar Bella ontweek zijn zoen een beetje, dus hij zei: ‘Waarom ontwijk je mijn kus?’ ‘Dat deed ik niet,’ antwoorde Bella. Hij zei: ‘Dat deed je wel.’ Daar kregen ze een discussie over. Op dat moment ging de bel en ging iedereen naar hun volgende les. Bella ging naast Jacob zitten en vroeg: ‘Mag ik naast jou komen zitten?’ Jacob knikte en Bella legde haar boeken op tafel. Edward zat de hele tijd naar hun te kijken hij dacht: ‘Zouden ze iets met elkaar hebben gedaan.’ Maar toen dacht hij bij zichzelf: ‘Nee dat zou Bella nooit doen.’ Een half uur later ging de bel weer. Het was pauze en ze gingen eten in de aula. Bella ging alleen zitten. Even later kwam Edward bij haar zitten. Hij zei: ‘Bella ik wil nu weten wat er aan de hand is!’ Bella zei: ‘Er is niks aan de hand.’ Hij zei: ‘Wel Bella ik wil dat je me het nu vertelt.’ ‘Er is niks aan de hand,’ zei Bella. ‘Edward als je me niet gelooft dan zoek je het maar uit.’ En Bella liep weg. Kurt en Blaine kwamen bij Edward zitten en ze vroegen wat er aan de hand was. Edward zei niks en liep weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen