Die ochtend, terwijl ze naakt naast elkaar in bed lagen, werden ze wakker gemaakt door Finn. Kurt keek op en zag Finn voor zich staan en Blaine naakt naast hem in bed liggen. Hij zei tegen Finn dat hij Blaine wel wakker maakte. Hij ging weer in bed liggen er fluisterde in Blaine´s oor: ‘Wakker worden slaapkop, het is ochtend en we moeten zo naar school.’ Blaine rekte zich uit en gaf Kurt een zoen. Ze kleedde zich aan en gingen naar beneden waar allerlei lekkere geurtjes vandaan kwamen. Kurt´s stiefmoeder had een heerlijk ontbijt gemaakt voor hun. Ze vroegen waar Jacob was en ze zei dat hij in de badkamer was. Ze gingen aan tafel zitten en Blaine besloot om voor de zekerheid toch maar even te gaan kijken of Jacob er nog was. Tot zijn opluchting was hij er nog en kwam ook mee naar de keuken.
Ze reden met zijn vieren naar school, ook al moest Jacob eigenlijk pas later beginnen maar zo bleven ze bij elkaar. Toen ze bij school kwamen waren ze al iets te laat, maar er was toch eerst Glee-club. Jacob liep met hun mee en vroeg of ze aan de Glee-club gingen uitleggen wat er was gebeurd en waarom ze er zo uitzagen. Kurt zei dat ze dat inderdaad gingen doen en dat Jacob ook mee moest omdat hij er ook bij was. Net toen ze naar binnen stapten en iedereen hun aan staarde kreeg Kurt een smsje. Hij vroeg aan Mr Shuester of hij mocht kijken wat het was en hij keurde het goed. Met zijn vieren keken ze naar Kurt´s telefoon en schrokken allemaal van het berichtje. Het berichtje was van Gif. Er stond dat, nu Edward en Bella ontvoerd waren, Kurt en Blaine extra goed moesten oppassen voor de bende omdat hun ook heel gelukkig zijn. Kurt begon te huilen en Blaine sloeg zijn armen om Kurt heen. Mr Shuester vroeg wat er aan de hand was. Jacob zei dat ze dat zo gingen uitleggen als Kurt iets rustiger was geworden. Mr Shuester vond het goed en ging gelijk verder over de nationals terwijl iedereen naar Kurt, Blaine en Jacob keek. Toen Kurt weer een beetje tot rust gekomen was besloten ze het toch te vertellen. Finn zat met Rachel naast hun. Finn had het gehoord, en omdat hij bezorgd was om zijn broertje, stak hij zijn hand op. Mr. Shuester vroeg wat er was en Finn zei dat ze het nu wel konden vertellen. Jacob, Kurt en Blaine stapte naar voren. Kurt vroeg aan Santana of ze ook naar voren wou komen omdat ze er ook bij betrokken was. Santana ging naast Jacob staan. Ze vertelde met zijn vieren het hele verhaal van voor af aan: Toen ze Santana vonden in het bos, van Kurt en Bella in het bos en dat Kurt werd gegrepen, de volgende dag dat ze Kurt en Gif in het bos vonden. Het moment in het ziekenhuis toen ze werden meegenomen en door het bos gesleurd werden en het moeras in gingen, hoe ze daar gescheiden werden van elkaar, hoe Bella ze allemaal om de beurt vond, toen ze moesten vluchten en Edward gegrepen werd, toen Bella verdween, en het smsje van Gif. Iedereen keek geschokt naar hun en Kurt barstte weer in tranen uit. Toen de les afgelopen was, keek iedereen naar Kurt en Jacob omdat ze nog steeds overal sneetjes hadden. Aan het einde van de dag was er nog een Glee-club, en omdat ze beter niet ergens alleen heen konden gaan, ging Jacob weer met hun mee. Toen de les begon, begon Mr Shuester gelijk over het verhaal van de jongens. Iedereen keek weer naar hun. Mr Shuester had besloten dat ze beter niet meer met zijn drieën naar het moeras of naar Gif konden gaan. Hij zei: ‘Vanaf nu gaan er 3 jongens met jullie mee als jullie weer weg gaan. Finn, Sam en Puck gaan voorlopig met jullie mee.’ Puck en Sam kwamen omhoog en vroegen waarom persé hun mee moesten. Mr Shuester zei dat hij hun had gekozen omdat hun sterk zijn en ze vaak bij gevechten aanwezig waren. Aan het einde van de les zei Blaine tegen hun beschermers dat ze nu naar Gif gingen en daarna waarschijnlijk weer naar het moeras zouden gaan. Puck, Finn en Sam vonden het goed en gingen met hun mee.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen