10.
Aangekomen bij Kurt’s huis kwam Kurt er achter dat hij zijn sleutel kwijt was. Blaine zei dat hij die vast was verloren in het moeras. Hij belde aan en zijn vader deed open. ‘Wat heb jij nou gedaan,’ vroeg zijn vader. ‘Kom maar gauw binnen,’ zei hij. Kurt vroeg of Blaine mocht blijven slapen en zijn vader vond het goed. Ze gingen op de bank zitten terwijl Burt (Kurt´s vader) wat te drinken ging halen. Kurt en Blaine vertelde wat er allemaal was gebeurt en Burt maakte gelijk zijn vrouw (Kurt´s stiefmoeder) en Finn (Kurt´s stiefbroer) wakker. Ze keken allemaal geschrokken naar de 2 jongens terwijl ze het hele verhaal nog een keer vertelde. Finn zei: ‘Daarom was je dus niet op school.’ En Burt vroeg: ‘Zijn jullie wel veilig dan, anders ga ik nu meteen de politie bellen.’ Blaine zei dat ze dat niet zeker wisten. Finn ging naast Kurt zitten en knuffelde hem. Er werd op de deur geklopt. Iedereen keek vol schrik naar de deur terwijl Burt de deur opendeed. In de deur opening stond...... Jacob. Blaine en Kurt gingen naar hem toe om te vragen wat er was, ,maar hij antwoorde niet. Ze namen hem mee naar de woonkamer waar iedereen zat te wachten. Finn vroeg: ‘Is dit de shapeshifter waar jullie over hebben verteld.’ Kurt en Blaine knikten. Ze vroegen nog een keer wat er aan de hand was. Jacob vertelde: ‘Bella en ik lagen samen op bed tot ze ineens zei dat ze naar de wc moest, dus liet ik haar gaan. Maar toen ze na 10 minuten nog niet terug was besloot ik te gaan kijken. Toen ik naar de badkamer liep was ze verdwenen. Ik zag alleen een open raam.’ Kurt en Blaine keken geschrokken en Blaine zei: ‘We moeten nu meteen naar Gif toe.’ ‘Jullie kunnen nu niet weg gaan,’ zei Kurt´s stiefmoeder. ‘Waarom niet?,’ vroeg Kurt. ‘Straks gebeurt er hetzelfde met jullie,’ antwoorde Kurt´s stiefmoeder. Ze zei dat Jacob wel hier mocht blijven slapen op de bank. Ze besloten om maar naar bed te gaan. Toen Kurt, Blaine en Finn in Kurt´s kamer waren, Begon Kurt ineens te huilen. Blaine ging naast hem op bed zitten en sloeg zijn armen om hem heen. Finn vroeg wat er aan de hand was en Blaine zei dat hij het ook niet wist. Finn liet hun maar alleen en ging naar zijn eigen kamer. Blaine vroeg aan Kurt wat eraan de hand was en hij zie dat het nu steeds gevaarlijker werd en dat ze versterking nodig hadden. Blaine antwoorde dat ze het morgen tegen de Glee-club moesten vertellen, want anders gaan ze allemaal raar naar ons kijken en vragen stellen. Ze kleedde zich uit en gingen samen in Kurt´s bed liggen. Ze lagen op hun zij. Blaine begon Kurt te zoenen en zo ging het steeds verder.
Die ochtend, terwijl ze naakt naast elkaar in bed lagen, werden ze wakker gemaakt door Finn. Kurt keek op en zag Finn voor zich staan en Blaine naakt naast hem in bed liggen. Hij zei tegen Finn dat hij Blaine wel wakker maakte. Hij ging weer in bed liggen er fluisterde in Blaine´s oor: ‘Wakker worden slaapkop, het is ochtend en we moeten zo naar school.’ Blaine rekte zich uit en gaf Kurt een zoen. Ze kleedde zich aan en gingen naar beneden waar allerlei lekkere geurtjes vandaan kwamen. Kurt´s stiefmoeder had een heerlijk ontbijt gemaakt voor hun. Ze vroegen waar Jacob was en ze zei dat hij in de badkamer was. Ze gingen aan tafel zitten en Blaine besloot om voor de zekerheid toch maar even te gaan kijken of Jacob er nog was. Tot zijn opluchting was hij er nog en kwam ook mee naar de keuken.
Er zijn nog geen reacties.