Foto bij Chapter eleven - Bbi, i love you;

Caitlin Beadles, Ryan Butler, Justin Bieber, Christian Beadles en Usher ^^

nja, ik doe toch mr verder, wantja...
maar nu doe ik echt pas verder na 3reacties ;o
doe morgen verder ^^

<3

Justin pov:

"oke, charlotte, ik weet het ik ben stom geweest. Maar ik wou niet dat je gezien werd als hét meisje van Justin Bieber." Ze zuchte. "Justin, ik vind het niet erg om door iedereen gehaat te worden, als ik maar bij jou kan zijn." Ik za een glimlach op haar gezicht verschijnen. "Als jij het écht niet erg vindt... dan vind ik het goed." Zei ik uiteindelijk. Ze trok me dichter en kuste me. "Dit is echt té lang geleden" ik lachte. Ik ben echt nog nooit zo verliefd geweest, dacht ik in mezelf.

Charlotte pov:

"Ik ben zo blij dat alles terug goed is." ik gilde het bijna. "Kom laten we naar mij thuis gaan en vragen of Louise, Christian, Elisa en Ryan blijven slapen." Hij lachte naar me. "Is goed, als ik maar bij jou mag slapen." Lachte ik. Zo gezegd zo gedaan, die avond om een uur of 7 zaten we allemaal in onze pyjama naar een super enge film te kijken. Ik kroop echt heel dicht bij Justin. Ondertussen woelde hij zachtjes door mijn haar en gaf af en toe een kusje op mijn hoofd. Ik zag dat Louise nu ook erg dicht bij Ryan lag (sorry louise, christian is voor elisa) en Elisa ook dicht bij Christian. De film was gedaan en ik gaf Justin een kus. "Sorry dat ik stoor, maar Justin heb jij soms jouw cd gezien, die ik heb gekocht, die jij moest handtekenen om aan Liz te geven?" Riep Caitlin (ja das de echt zus van christian maar de stiefzus van justin) terwijl ze de deur open smeet. "Uhm, ja ik denk dat die op mijn bureau ligt, ik heb er al een handtekening op gezet." zei hij lichtjes geïrriteerd. Ik keek even op en zag dat Caitlin eigenlijk best wel mooi was. En helemaal niet op Christian leek. Ik schrok toen ik een klap op mijn hoofd voelde. Toen ik achter me keek zag ik Christian staan met een rood kussen in zijn hand. Ik smeet terug maar het kussen belande op Louise. Zo begon ons kussen gevecht en het bleef nog duren tot echt heel laat...

Reageer (9)

  • 1DLOVESME

    Bieber , Beadles & Butler ,

    wahaha zo kewl .

    & toch is Bieber het coolst (nerd)

    Jouw story is moooooooooi ! <3

    x

    1 decennium geleden
  • inlovewithJB

    Thaha, is nie erg hoor xd
    en gij, ga nu maar verder hoor xp
    Iloveyaa; <3

    1 decennium geleden
  • TICKETTOHELL

    verder..! (dance)

    1 decennium geleden
  • Juvenile

    okee, iklas alles zonder reactie, wantik wilde door lezen, sorrry! but verderrrr

    1 decennium geleden
  • Dunzak

    veder:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen