Foto bij 175

Sorry voor het lange wachten,
maar ik hoop het goed te kunnen maken met een extra lang stukje!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Joolieentje

    Jaaaaaa ! Harry en evi momentje!

    En dat evi en Harry een nieuwe woning gaan zoeken waren ze samen met auden in kunnen wonen! En natuurlijk het kindje van evi en Harry dat ze samen gaan krijgen! Na dat evi terug kan lopen! Dit keer richten ze samen hun huis in! Mmmm Ajah evi gaat ook verder met haar winkel en daarbij gaat Harry beetje helpen! Auden zit Harry natuurlijk als zijn papa! Ahja auden wilt volgens mij wel Heel graag een naar Disneyland (voor zijn verjaardag) mss cadeutje van papa,Harry! En Harry kan mss een huwelijksaanzoek doen in Disney en auden kan dan mee helpen!

    Nog beetje ideeën !

    Het was weer leuk stukje! Ik ga je verhaal echt missen! ;D

    Xxxxx

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    harry evi momentje en maybe nobg een heel lief stukje dat auden harry verder als papa gaat zien

    1 decennium geleden
  • xoMrsHoran

    Doe maar zeker weten een Harry'Evi momentje !! ;)

    1 decennium geleden
  • Lovecandy

    Ben met AgeQuodAgis eens ,, een trouw van Niall en Pauline :D (ik dus) ^^

    1 decennium geleden
  • AgeQuodAgis

    Er zijn meer dingen die ik niet wil zien zoals dat Auden uit huis wordt geplaatst of Evi zwanger blijkt te zijn van Dan. Als ze dan al zwanger wordt moet het eigenlijk van Harry zijn. ;)
    Wat mij wel leuk lijkt is dat ze gaan verhuizen naar een andere kant van de stad of zo. Gewoon lekker overnieuw beginnen :)


    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen