Foto bij I'm In Over My Head [Alex Gaskarth]1

I swear, ik ga niet door totdat ik reacties krijg ..
Zo weet ik dus ook of jullie het goed vinden en of ik wel door moet gaan.

Foto: Alex & Lisa [Zijn knipperlicht relatie]

Kennedy Louise Martin zat op haar bed, Life of Ryan herhalingen aan het bekijken en ze bedacht hoeveel ze van Ryan Scheckler hield toen haar telefoon ging.
Lachend zong Kennedy met het liedje mee--''Sugar Rush'' van Cash Cash-- voordat ze de telefoon opnam.
''Hey Stella.'' ze lachte. Haar beste vriendin belde waarschijnlijk om haar te vertellen hoe haar date was gegaan met Alex Gaskarth, haar vriendje voor 4 maanden nu.
''Hey De-de.''
''Wat is er Stell?'' vroeg Kennedy meteen. Haar beste vriendin klonk alsof ze gehuild had.
''Het is Alex... Hij.. Hij heeft het met me uitgemaakt!''
''Aw Stella! Ik vind het zo erg voor je! Wil je blijven slapen?''
''Als dat geen probleem is.''
''Waarom zou het een probleem zijn? Dat is het de afgelopen 10 jaar nooit geweest.'' lachtte Kennedy.
Stella lachtte ook een beetje, maar barstte meteen weer in tranen uit. ''Oke, ik ga m'n spullen pakken. Ik zal er snel zijn.''

''Oke'' Kennedy lachtte, en hing op.
Ze kon het niet geloven dat Alex dit Stella aandeed. Ze waren een perfect koppel. Zelfs Zack dacht dat. Alex had een slechte reputatie, iedereen dacht dat hij eindelijk veranderd was toen Stella en hij voor het eerst uitgingen. Ze waren zo schattig...
Hoe graag Kennedy ook haar favoriete TV series wilde kijken, ze wist dat ze dat niet kon doen. Ze moest tegen haar ouders gaan zeggen dat Stella bleef slapen, zodat ze dat wisten voor 's morgens wanneer ze ontbijt maakten.
Ze deed haar korte blauwe shorts aan en een roze tank top, en deed haar Hello Kitty slippers aan.
''Hey mam,'' ze lachtte toen ze de trap afliep naar de woonkamer.'' Stella blijft vanavond slapen.''
''Oke.'' haar moeder glimlachte terug. ''Blijf niet de hele nacht op, maar als je dat wel doet .. wees dan niet te luidruchtig. Ik zou graag willen slapen vanavond.''
''Ze zijn nooit luidruchtig Suzan.'' lachtte mijn vader.
''Oke, ik ben je maar wat aan het plagen.'' mijn moeder lachtte met hem mee.''Heb plezier.''
Kennedy liep terug naar haar kamer. Na ongeveer een kwartier Ryan Scheckler liep Stella haar kamer binnen, ze zag er niet uit. ''Hey schat.'' Kennedy glimlachtte en knuffelde Stella.''Gaat het?''
''Nee. Ik was zoveel gewaarschuwd door meisjes een paar maanden geleden en ik dacht dat ik hun hun ongelijk had bewezen. En ik kreeg waar ik om gevraagd had.''
''Dat is niet waar Stell. Je bent het mooiste meisje dat ik ken, die zoveel in zich heeft. Alex was gewoon niet degene voor jouw.''
In feite dacht Kennedy ook echt dat haar vriendin het mooiste meisje was dat ze kende. Stella was niet het 'typische emo' meisje. Ze had donkerbruin, bijna zwart geverfd haar dat een beetje langer was dan haar schouders. Ze had een pony, wat haar gezicht nog mooier liet uitkomen. Ze had verlegen bruine ogen, en een geweldige botstructuur. Stella was niet bepaald klein, maar ze was ook niet erg lang, wat kennedy de perfecte hoogte vond.
Kennedy, in tegenstelling, had blond haar met roze plukken erin. En heel veel roze. Maar Kennedy zag er niet uit als een Kennedy. Meer als een Charlotte of Amanda. Ze heeft olijfgroene ogen en is klein. Ze is niet een verlegen meisje, maar heeft soms gewoon problemen met open te worden tegen mensen, en is altijd onzeker.
''Je doet gewoon aardig. Je bent veel te aardig.;;
Misschien vergat ik te zeggen dat Kennedy Martin ook aardig is.
''Wil je een film zien? Om wat afleiding te krijgen?'' bood Kennedy aan, wetend dat dit gesprek nergens heen ging.
''Ik denk het wel, Save The Last Dance'' Natuurlijk zei Stella haar tweede favoriete film. Haar favoriete film waren de Saw films, maar Kennedy is er doodsbang voor, dus, natuurlijk heeft ze geen ervan.
''Oke'' Kennedy glimlachte en deed de DVD in de DVD speler.
''Gaan Zack en jij ooit nog eens uit?'' vroeg Stella uit het niets halverwege de film.
''Nah.'' Kennedy glimlachte. ''Zack is mijn beste jongensvriend, Stell. Dat weet je.''
''Jullie twee zouden zo geweldig zijn samen.'' antwoordde ze.
''Perfect.''
''Dankje, maar nee, We gaan nooit uit.''
''Whatever.'' Lachte stella.''Dat kun je denken.''
----
''Hey Zack.''
''Hey Ken.'' Zack glimlachtte toen Kennedy de telefoon opnam. ''Wat ben je aan het doen?''
''Niet veel, Stella is net naar huis gegaan. Ze is zo in de war.''
''Ik geloof je graag. Alex zei me gisteren dat het uit was.''
''Van wat ik gehoord heb een vrij lullige manier om het uit te maken.''
''Alex zei niet veel over gisteren. Hijbelde me en zei dat het uit was tussen hem en Stella. Ik vroeg hem ernaar, maar hij zei dat hij er niet over wilde praten. Als iemand er meer over weet is het Jack.''
''Ja.'' stemde Kennedy in.''Repeteren jullie vanavond?''
''Ja, mijn huis.''
''Oke. Ik zal er zijn. Ik wou dat Stella ook kwam ,maar natuurlijk gaat ze niet.''
''Dat valt te begrijpen.'' Ik lachtte. ''Wil je eerder komen?''
''Nee, vandaag niet. Maar ik zal er om 4 uur zijn!''
''Dat dacht ik al.'' Ik lachte weer. ''Nou, dan spreek ik je later.''
''Oke, doei Zacky!''
Zack glimlachte bij het horen van zijn bijnaam dat hij al zo'n lange tijd had. ''Ik zie je straks Ken.''
Hij hing op en keek naar zijn blauwe kamer. Hij vroeg zich af wat hij vandaag zou gaan doen. Bang repetitie was om 4 uur. Het was pas 11 uur. Hij was aan het denken om iemand anders te bellen om te kijken wat ze aan het doen waren. Maar grote kans dat iedereen al druk bezig was. Nou, misschien niet, maar waarom het riskeren? Hijdacht dat Kennedy nog zou komen voor de repetitie maar ze komt niet. Hij kreeg niet eens een reden!
Zack vond het feit dat hij verliefd was op zijn beste vriendin maar niks. Het leek alsof dat alleen maar gebeurde in sprookjes of in films, net als happy endings. Maar Kennedy was zo geweldig, het is moeilijk om niet verliefd op haar te worden. Ze lacht altijd, wat Jack hielp om haar de nickname Smiley te geven. Hij weet alles over Kennedy. Haar favoriete films( Wat Nightmare before Christmas was en Alice in wonderland) haar favoriete bands(All Time Low natuurlijk, en Escape The Fate). Ze heeft nu de kleur roze in haar haren, ookal haat ze zelf de kleur. Maar ze houd van Jeffree Star, en was op een dag de inspiratie om roze in haar eigen haar te doen.
Zack kon dingen in zijn hoofd blijven opsommen, maar dat zou er alleen maar meer voor zorgen dat hij haar mistte.Hij heeft niemand er ooit iets over verteld dat hij verliefd was op Kennedy, maar Alex weet het, en Jack en Rian ook. Ze kennen Zack zo goed. Misschien weet Stella het zelfs ook. Hij zou het niet gek vinden, Stella is een erg slim persoon.
''Hey zack'' zijn moeder klopte op zijn deur en onderbrak zijn gedachtes.
''Ja mam?'' vroeg Zack, toen hij de deur opendeed, zo ongeveer blij dat ze geklopt had.
''Zou je het erg vinden om naar de winkel te gaan voor me? Ik heb zoveel te doen vandaag, maar ik ben van plan om brownies voor iedereen te gaan maken voordat ze er zijn.''
''Oke.'' antwoordde Zack. Hij had er alles voor over om Kennedy uit zijn hoofd te krijgen. Zack stond op van zijn bed, duwde zijn telefoon in zijn broekzak en liep naar waar zijn moeder stond.
''Hier heb je 20 euro.'' zei ze, terwijl ze hem het geld gaf. ''Alles wat ik nodig heb, is boter. Ga het niet aan andere onzin uitgeven.''
''Oke'' antwoordde zack.'' tot straks mam.''
''Doei Zack.''
Terwijl zijn moeder in een kamer in de hal verdween --waarschijnlijk de badkamer-- vertrok Zack met zijn auto. Hij zette een blink-182 cd op en zong mee met het liedje. Zack had een goede stem, maar die van Alex is beter. Hij wou soms dat hij een betere stem had zodat Kennedy hem misschien leuker vond. Natuurlijk dacht hij dat het een domme wens was, maar Zack haatte het soms om te zien hoe meisjes naar Alex keken.Jaloers was een beter woord... En hij was zeker jaloers op Alex Gaskarth, maar veel jongens waren dat tegenwoordig.
Terwijl hij zijn auto bij de lokale supermarkt parkeerde, aarzelde Zack even voordat hij uitstapte, denkend aan Alex. Alex was een van zijn beste vrienden, maar soms leek het alsof Alex gebruik van hem maakte .. of was Zack misschien paranoide?

Reageer (2)

  • Ambrosia

    Oké dit hele verhaal van het begin tot op het einde zit vol met dingen waar ik van hou, dude awesome ;D Alex, Cash Cash, Ryan Sheckler, die films, bands, en Jeffree Star is cool ;D

    1 decennium geleden
  • Andromeda

    Iewl, Lisa.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen