na dat ik een stukje heb gezongen, kwam ik erachter dat Rein het had opgenomen. Hij lachte verdacht naar me en zei je moet verder gaan met zingen je kan volgensmij echt ver komen met jou stem. Ha ha grapjas, met mijn stem? zei ik . Daan liep naar z'n producer toe en zei Luister dit eens en tikte Rein aan dat hij het moest laten horen. geërgerd keek ik uit het raam, waarom moest dit gebeuren, ik kan helemaal niet zingen dacht ik. en ik begon een liedje van Mainstreet te neuriën. Ik schrok opeens want Owen stond achter me en vertelde me dat hij wel een duet zou willen zingen. Ik lachte en zei een duet? met mij, heb je überhaupt wel goed geluisterd naar mijn stem. Maar uiteindelijk lukte Owen het om me over te laten halen. oke is goed, 1 duetje maar dan ook 1. Deal zei Owen met een glimlach. ik keek op de klok en zag dat het al tien voor drie was, ohnee kut, het is al tien voor drie.. ik kom sowieso te laat bij de wedstrijd.. riep ik. Nils zei We brengen je wel, en blijven daarna meteen kijken vulde Daan hem aan. oh okee, en dat word gênant mompelde ik. Owen had het gehoord en zei Nana hoezo is het gênant als wij kijken naar je wedstrijd. waarbij ik zei nou Owen omdat ik niet echt een goede hockeyster ben zegmaar.. Voor mij blijf je de beste hockeyster fluisterde Rein in de auto. waardoor ik een beetje moest blozen. Ik was wat aan de late kant , waardoor ik het inlopen had gemist. helemaal alleen rende ik wat rondjes om toch warm te worden, en speelde daarna snel even wat over met een van mijn teamgenoten. In mijn ooghoeken zag ik dat er een aantal meiden bij Mainstreet stond, op een of andere manier was ik jaloers.. maar waarom? Zou ik iemand leuk vinden van hun? Nee dat kan niet, hun zijn beste vrienden van elkaar en die gedachte schudde mij wakker. Na de wedstrijd liep ik naar Mainstreet die meteen zei Nana je hebt gelogen je bent super goed! je hebt 5 keer gescoord. waarop ik blozend zei maar normaal is dat niet hoor het komt omdat jullie er waren haha. ik liep naar de kleedkamers maar Rein liep me achterna, ik vroeg wat er was. Nana zou ik je miss wat kunnen vertellen? nouja vertellen meer vragen.. zei Rein een beetje verlegen. ehm ja tuurlijk wat is er? Ehm kan ik je even onder 4 ogen spreken, oh ja is goed! maar eerst ga ik me even omkleden blijf hier wachten oke? Ik kleedde me snel om maar dacht steeds aan wat Rein zou moeten vragen. Misschien vond ik hem leuk, ik krijg wel steeds z' raar gevoel als ik met hem praat of als hij mij appt.. Nee dat zal wel niet dacht ik. Ik liep de kleedkamer uit en keek nog even of ik niks was vergeten. Rein stond al te wachten wat is ze toch mooi, en zo lief. Ik durf haar eigenlijk niet te vertellen dat ik haar leuk vind, en dat ik haar echt wil helpen met haar thuissituatie.. Maar zij vind mij vast niet leuk. Kijk dan hoe ik eruit zie.. dacht Rein. Nana loopt naar Rein en vraagt wat hij nou wilde vertellen of vragen. Rein twijfelt maar zegt uiteindelijk Nana, ik ken je nu al best goed en ik eh ik eh.. Wat is er vroeg Nana giechelend. Nou, ik vind je leuk. en ik wilde eigenlijk vragen of je misschien mijn meisje wilde zijn. Nana moest stiekem wel blozen en zei Rein ik vind jou ook leuk, ik wil heel graag je meisje zijn. Ik durfde het alleen niet te vertellen..
Owen keek ondertussen op zn horloge en zei geërgerd nou die twee zijn natuurlijk aan het zoenen.. waarop Nils zei haha ja inderdaad, het word volgensmij echt wat tussen die twee, ze passen gewoon goed bij elkaar vulde Daan aan. Ondertussen bij Rein en Nana. Dus je bent nu mijn meisje vroeg Rein twijfelend waarop Nana zei Ja en ze gaf hem een knuffel en kus.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen