Foto bij 2. meeting

have fun!!
ik ga verder als ik 1 reactie heb!!

*trrrrrrrrrrrr*
je wekker gaat en je slaat op je wekker zodat hij stopt met rinkelen. je doet je licht aan en kijkt moe om je heen. 'het is zaterdag! waarom gaat men wekker!' roep je door je kamer. je bent nu tog al wakker dus loop je naar beneden. je neemt snel een appel en eet die op. je gaat je wassen en all that stuff. je moeder komt gehaast naar beneden en ziet haast niet dat jij ook al op bent. 'mam waarom ben je zo gehaast?' zeg je tegen je moeder die ondertussen al 1 sok aanheeft en de andere probeert aan te doen terwijl te haar haar aan het kammen is. 'je vader heeft vandaag een gezins gesprek op zijn tv-programma en wil dat wij er ook bij zijn. 'ow' zeg je en kijkt naar beneden. 'wat is er nou?' vraagt je moeder die probeert in je ogen te kijken. ' nou ik wou vandaag gaan zwemmen met sara.' zeg je sip. 'nou ga jij maar als je niet mee wilt gaan hoef je niet hoor het is geen verplichting!' zegt je moeder. 'dankje mam je bent de beste!' je loopt naar boven en neemt je gsm. je belt naar sara om te vragen of ze nee gaat zwemmen.
/jij: D/ /sara: S/

S : hoi met sarah..
D : hey sara met destiny!
S : destiny liefjeh hoe gaat het?
D : goed hoor metjou?
S : goed hoor maar ik ga me vandaag vervelen.
D : nou dat komt goed uit dan!
S : wat ben je vanplan?
D : zin om te gaan zwemmen? mooie jongens spotten enzo
S : ja is goed! om hoelaat moet ik bij jou zijn?
D : 10 uur bij mij thuis. goed?
S : perfect ik zie je straks!
D : daag!

je hangt op en begint je zwemgerij bijeen te rapen. als je eindelijk ziet dat je alles hebt wat je nodig hebt loop je naar beneden en legt je zak aan de tafel. je ziet dat het kwart voor 10 is en je gaat nog eventjes naar boven en je begint op je gitaar te spelen. "a little bot longer" van de jonas brothers. ja je bent gek van hen! je hoort de bel en snelt je naar beneden. je doet snel open en tot je verbazing is het niet sara die aan je deur staat. maar wel...


i love you people!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen