‘Hallo allemaal, dit is jullie nieuwe klasgenoot Nils. Stel je is voor Nils.’ Zei mvr de Jong. ‘hallo ik ben Nils ik ben 15 jaar, misschien kom ik een beetje bekend voor, ik zit namelijk in een boyband Mainstreet.’ ’Hoi Nils!’Riepen een paar meisjes erg enthousiast. ‘Ga maar naast Ariana zitten dan kan ze je ook een beetje helpen als je iets niet begrijpt.’ ‘is goed.’ Zei hij met een schattige glimlach. Ik kon het niet geloven DE Nils Käller van Mainstreet zit vanaf nu in mijn klas en ook nog is naast mij. Dit is de droom van elke Mainiac. Mijn hart begon keihard te kloppen toen hij naar me keek en glimlachte. Ik was nog nooit zo zenuwachtig geweest, dit was het lekkerste gevoel ooit! ‘Hoi hoe heet je?’ Vroeg hij met een lief stem. ‘i-ik heet Ariana’ zei ik verlegen. Hij zag mijn MainStreet etui op tafel staan ‘Ben je een Mainiac?’ Vroeg hij met een stralende glimlach. ‘jaaa, ik hou van jullie muziek jullie zijn echt tof!’ Zei ik. ‘dankjewel ‘ zei hij verlegen. De bel ging, we hadden pauze. Ik twijfelde of ik wat moest zeggen tegen Nils. Ariana doe niet zo verlegen praat gewoon tegen hem zei ik tegen mezelf. ‘zal ik je anders even rondleiden?’ vroeg ik. ‘ja graag, dan kan ik je ook beter leren kennen’ zei hij. We bleven een paar seconden in elkaars ogen staren, ik werd er nerveus van dus keek ik weg. 'zullen we gaan?' vroeg Nils 'owh ja hoor' ik pakte mijn tas en samen liepen we de klas uit.

Reageer (2)

  • ohlizzje

    snel verder plz... en als je nog een rol nodig hebt voor bijvoorbeeld de vriendin van Ariana ik wil wel x melissa

    1 decennium geleden
  • FangirlLifeX

    Awh.. zo cute, snel veder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen