Als ik eindelijk uitgehuild ben, besluit ik maar om iets aan mijn huiswerk te gaan doen. maar op dat moment krijg ik een melding: Nils heeft een groep aangemaakt genaamd 'iets leuks doen?' ik kijk op mijn Iphone en zie dat Nils een groep heeft aangemaakt met 3 andere jongens,

Nils heee
Rein hallo?
Daan hoihoi
Owen hoi
Nils nou nou wat een enthousiasme..
Daan wie is die iemand met dat nummer?
Owen ja indd Nils, uitleg?
Rein vast weer zn nieuwe vriendin,
Ik haha hallo, ik ben Nana
Rein hee Nana ik ben Rein
Daan Daan hier,
Nils ha ha wat zijn we weer grappig, Nana woont sinds paar dagen naast mij.
Owen ooh, hallo Nana ik ben Owen.
Rein Nana, waarom woon je naast nils, je kan veel beter naast mij wonen.
Owen Of naast mij Rein, niet alle meisjes zijn van jou
Rein Owen, doe normaal haha, wat ga jij denken ?
Daan Rein met jou weet je het maar nooit haha
Nils Precies, Nana blijft gewoon naast mij wonen.
Ik guys, sorry dat ik jullie discussie onderbreek maar ik ga mijn huiswerk maken, ik spreek jullie straks. en niet volspammen aub.
Nils, haha is goed, succes xx
Daan we zullen het proberen succes xx
Owen, oh lees je mee haha, succes xx
Rein succes Nana xx

en ik leg mijn mobiel weg, na het eten ging ik naar Nils. Het was vrijdag dus dat kwam goed uit. Toen ik daar aanbelden hoorde ik allemaal jongens praten. Iemand anders deed de deur open dat ik had verwacht, het was Rein. ik keek verbaast en zei, huh hier woont Nils toch? Rein lachte en liet me naar binnen naar verbazing waren Owen en Daan er ook. Het was een leuke avond, maar ik moest helaas weer naar huis. Rein vroeg of ik morgen met hun mee ging naar de studio, ik dacht oh oke ja is goed. hoelaat? ehm 11 uur komen we langs jou, ik zei ja is goed maar ik moet om 3 uur hockeyen dus ik het waarschijnlijk mijn hockeykleren half aan haha. Owen zei ooh dat maakt niet uit hoor, waarop daan zei Owen doe normaal. en ik liep lachend naar huis.
ik appte meteen naar een groep waar Larin, Sabine, Sanne en Lavinia in zaten.

Ik omg je raad nooit wat ik net gedaan heb,
Sanne wat heb je gedaan ? vertel!
Ik ik was bij Nils en Owen Daan en Rein waren daar ook,
Larin omg de Nils Owen Daan en Rein.
Ik Jaaa omg dat dacht ik ook.
Sanne whut omg lucky girl.
Sabine en dat zeg je nu pas, dat je nils persoonlijk kent whut hahaha
Ik hahaha hij woont naast mij. maar ik ga want morgen om 11 uur staan ze hier omdat ik mee mag naar de studio, slaaplekker xxx
Sabine omg leeuk! slaaplekker xxx
Larin Veel plezieeer !! xxx
Sanne Slaaplekker xxx
Lavinia Omg jaloers! slaaplekker xxx


Om half 11 gaat de wekker, Nana komt er achter dat ze zich verslapen heeft en gaat heel snel douchen en alles doen. om 11 uur gaat de bel, ze gaat snel naar beneden pakt een fles water en gaat de deur uit, ze stapt de auto in en zegt tegen iedereen goedemorgen. als ze bij de studio zijn vraagt Rein of Nana ook kan zingen, waarom Nana antwoord ik ? zingen? haha nee dat is geen combinatie, Daan zegt ah dat zal wel mee vallen toch? Owen vulde de zin aan, indd zing een stukje het is vast mooi, Nils zei Nana ik heb je al een keer horen zingen. waarop ik zei huh wanneer, ehm toen je keertje langs mijn huis liep toen je met de hond aan het wandelen was, zei Nils, oh fuck dat was helemaal niet de bedoelling dat je dat hoorde. wat is dit schamend zeg.. mompelede Nana met een bloosend gezicht. Nee het was mooi, echt mooi. Ja nu wil ik het ook horen zei Rein geërgerd, oke oke oke ik zing een klein stukje oke?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen