Chapter O36
Rein
'Rein, je kunt het.' zeg ik nog tegen mezelf en bel aan bij Nils. Dan doet Nils open, hij lijkt veel blijer dan normaal. 'Hey..Rein' zegt hij en zijn gezicht betrekt als hij mij ziet. 'Kunnen we praten?' vraag ik bijna smekend. Hij knikt en laat me binnen. Als ik in de woonkamer sta zie ik Jasmin zitten zij kijkt ook al zo blij. Nils loopt langs me en ploft naast Jasmin neer op de bank. Hij wijst naar de Stoel er naast en ik ga er zitten. 'Ik denk dat we je iets moeten vertellen?' zegt Nils en kijkt naar Jasmin. Jasmin knikt en begint dan te praten. 'Ik heb met Nils..' zegt ze en kijkt me aan met een DitHadJeKunnenVerwachten blik. Ik slik en hou mijn tranen binnen. Ik kijk Nils aan en zie dat hij er toch moeite mee heeft om me zo te zien. 'Zorg je goed voor haar..?' vraag ik aan hem. Hij knikt bang. Ik lach en zeg. 'Ik ben blij voor jullie' en geef ze allebei een knuffel. Bij Jasmin heb ik er toch moeite mee om haar los te laten. 'In kleine stapjes, komen we er' fluistert ze en laat me los. 'En hup hup naar Elsa.' zegt ze lachend. Ik knik en loop de deur uit naar Elsa.
Bij Elsa thuis
'Dus..' zegt Elsa als ik na veel moeite toch binnen mocht komen. 'Jasmin en Nils hebben.' zeg ik en kijk haar in der Donker groene ogen aan. Ze zijn zo mooi, zo speciaal, zo bijzonder. 'Echt?' vraagt ze met een hoopvol gezicht. Ik knik en glimlach. Ik kijk haar kamer rond en zie een fotoop de muur hangen met hartjes er omheen. Ik loop er naartoe en lach. Ze kijkt op en bloost als ze ziet waar ik om lach. 'Je bent echt licht weetje.' zeg ik als ik terug denk aan dat moment. Mijn zus had die foto gemaakt toen we naar het strand gingen. Het was in Amerika haar familie ging mee met de mijne. 'Je denkt nu aan Amerika hé?' zegt ze en kijkt me aan. Ik lach en knik. 'Je kent me goed' zeg ik en kom weer naast haar zitten. 'Te goed..' zegt ze er zachtjes achteraan. Ik pak haar handen vast en kijk haar aan. 'Is er een kans dat we het over kunnen doen?' vraag ik met een hoopvol gezicht. Ze knikt half. 'Eerst zien, dan geloven..' zegt ze lachend en geeft me een kus op mijn wang. 'Selfie?' vraag ik aan haar en ze knikt. We moeten lachen als we zien hoe het is geworden. Ik stuur de 'Selfie' naar iedereen en sla hem zelf op. 'Kleine stapjes' zegt ze lachend en geeft me een klein duwtje. Ik hou van der...
Reageer (5)
SuppeSuper schattig, maar Daan dan...
1 decennium geledenxxx
AWWW OMG DIE FOTOS ZOOO CUTE OMG
1 decennium geledenOKE IK NEEM WEL MET DAAN HOOR MWUHA
1 decennium geledenIk mis Rein...
1 decennium geledenAhw so cutee! Snel verder x
1 decennium geleden