Chapter O35
Nils'
Ik loop naar de deur en doe hem open, daar staat ze dan het mooiste meisje ooit, Jasmin. "Kom binnen" zeg ik. Ze hangt haar jas op en loopt naar binnen achter mij aan. "Waar is Elsa?" vraagt Daan gelijk als hij Jasmin ziet. "Is Daantje verliefd?" vraagt ik lachend. "Ze is thuis, ze voelde zich niet zo lekker" zeg Jasmin en Daan knikt. "Jongens, ik laat jullie alleen ik ga naar Elsa" zegt Daan en loopt gelijk weg. "Nou dan hebben we tijd voor ons zelf" zegt ik op een romantische toon. "Nils, hier ben ik niet voor gekomen!" zeg Jasmin dood serieus. "Oh, sorry wat is er dan?" vraagt ik. Jasmin gaat op de bank zitten, Ik komt naast me zitten en kijk haar recht in mijn ogen aan. "Rein.. hij doet me zo veel pijn" zegt ze en veegt een traan weg. Ik trek der in een knuffel. "Jasmin, ik wil je terug.. Rein doet je alleen maar pijn en die pijn verdien je niet!" fluister ik in der oor. Ik zie dat ze me hoopvol aan kijkt. "Aller liefste en aller knapste Jasmin wil je mijn meisje weer zijn?" vraag ik met een kleine lach op mijn gezicht. "Ja Nilsjee tuurlijk wil ik dat" zegt ze vrolijk en geeft me een kusje op mijn wang. Wat heb ik dit gemist!!
Reageer (7)
En Nilso heeft het geflikt hij heeft weer een vriendinnetje
1 decennium geledenCute snel veder
OEHH ZO SCHATTIG!! SNEL VERDERRRRR
1 decennium geledenAWWHHH CUUTTTEEEEE4EVVEEEAAAAHHXXX
1 decennium geledenomggg jeaaaaaaahh eindelijk!!!!!!!!!
1 decennium geledenFissaaaaaaaaa nu xxx
Yess zoooooo cuteee x
1 decennium geleden