Chapter O33
Rein
Ik ren Jasmin's huis uit, pak mijn fiets en fiets zo snel mogelijk weg. De tranen stromen over mijn wangen, ik kan er toch niks aan doen dat ik verliefd ben op 2 meisjes, ze zijn allebei zo speciaal maar toch moet ik kiezen. Waarom is kiezen zo moeilijk. Ik gooi mijn fiets neer en loop mijn huis in, mijn ouders kijken me geschrokken. Ik negeer ze en loop naar boven. Ik gooi de deur dicht en ga tegen de deur aan zitten. Ik laat mijn gezicht in mijn handen vallen. "WAAROM IS KIEZEN ZO MOEILIJK!!!" schreeuw ik boos tegen mezelf. Ik pak mijn mobiel en kijk op twitter, ik zie een tweet van Jasmin staan. '@JasmiintjeeX: voor de 1000x is mijn hart gebroken door de zelfde jongen' Boos gooi ik mijn mobiel tegen de muur maar al snel genoeg ren ik op mijn mobiel af om te kijken of hij niet kapot is. Ik ga weer op mijn bed zitten en kijk naar een foto van mij en Elsa van toen we klein waren. Waren het nog maar die tijden, de tijden zonder problemen. Een traan glijd over mijn wang. Ik mis Elsa, nee ik mis Jasmin, nee ik mis ze allebei, uhg.. waarom kan ik niet kiezen!! Ik laat me op mijn bed neer vallen, en blijf naar het plafond staren totdat ik in slaap val.
Reageer (4)
Vind het nog steeds niet zielig voor hem whahahaha *evil laugh*
1 decennium geledenxxx
AWH REINTJE NEEEEE REIN IS ZOOO FUCKING LEUK IN DIT VERHAAL SERIEUS BEST STORY EVER HAHA
1 decennium geledenAh,, Hij is zielig.. IK WEET AL HOE IKUH VERDER SCHRIJF :)x
1 decennium geledenFGEGRHERN ;( GRH OKE SNEL VERDER Kusss
1 decennium geleden