Jasmin


Ik loop de kamer in en zie Elsa en Rein die aan het zoenen zijn. Een traan glijd langzaam over mijn wang, ik wil weer weg lopen maar hoor iemand mijn naam zeggen. Ik draai me om en kijk richting Elsa en Rein. "Jasmin.. het is niet wat je denkt!" zegt Rein zacht. "Rein, het is wel wat ik denk je hebt voor Elsa gekozen" zeg ik zo rustig mogelijk. Hij knikt een beetje. "OKE EN NU MIJN HUIS UIT!!!" schreeuw ik met al mijn woede. "Jasmin, doe even rustig" zegt Elsa. "WAT NOU RUSTIG?!?!" schreeuw ik met tranen in mijn ogen. Ik ren naar mijn kamer en val huilend op mijn bed. "Jasmin.." hoor ik iemand zeggen. "NEE!! GA WEG!!!" schreeuw ik huilend. Ik hoor de deur zachtjes open gaan. "Ik zei toch, ga weg!!" zeg ik nu iets rustiger en kijk naar de deur waar Rein staat. Hij loopt naar me toe en gaat naast me op mijn bed zitten. "Ga lekker naar Elsa ofzo!" zeg ik geiriteerd. "Maar jij bent veel leuker" zegt Rein op zo'n slijmerige toon. "LIEG NIET TEGEN ME!!" schreeuw ik boos. "Maar.." zegt Rein. "ROT OP PLAYER DAT JE BENT!! JE HEBT VOOR ELSA GEKOZEN DUS BLIJF DAN OOK BIJ ELSA!!!" schreeuw ik. Ik zie Rein verdrietig kijken. Hij staat op en loopt mijn kamer uit. "Eindelijk rust" mompel ik.

Reageer (3)

  • PlsMainiac

    Ohgod rein kies gewoon voor je moeder:P

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    REINN SLIJMBALLL GA EVEN BIJ JE ONDERBROEKEN SLIJMEN DIE ZIJN SEXIER DAN JOU OKE NIET WAAR kuss

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    Rein vieze klootzak...... Nu blijf je bij Elsa of je kiest voor niemand en laat hun met rust xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen