Chapter 030
Elsa
'Maar..' Rein zijn ogen lijken wel te twinkelen, net chocolade sterren. 'Wat is er?' vraag ik aan hem. 'Kan je Het nummer opzetten?' vraagt hij lief aan me. Ik glimlach en zoek op mijn mobiel het nummer. Ik zet hem op en zie Rein opstaan. 'Mag ik deze dans op ons liedje?' vraagt hij lief. Ik sla mijn handen om zijn nek en hij doet zijn handen op mijn heupen. Iedereen zei altijd tegen ons dat het geen schuifelliedje was. Maar het was ons liedje omdat wij er wel op kunnen schuifelen. Als ik in Rein zijn ogen kijk zie ik weer de jongen die ik gewend was. De jongen waarmee ik voor het eerst op dit liedje heb geschuifeld. 'Elsa..' zegt Rein en bijt op zijn lip. 'Ja?' zeg ik en glimlach omdat hij er nu zo lief uit ziet. 'Mag ik nu wel voor jou kiezen?' ik zucht Ojaa.. hij moet nog steeds kiezen. 'Het mag als je nu ook echt kiest' zeg en Rein krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Lieve Elsie..' begint hij zijn zin, ik moet meteen lachen. Zo noemde hij me vroeger altijd Elsie.. Elsie en Reino. 'Ja Reino?' zeg ik terwijl ik naar hem knipoog. 'Wil jij mijn Vrouwelijke prins zijn?' alweer moet ik lachen, Wij noemde een Prinses een Vrouwelijke Prins en een Prins een Mannelijke Prinses. 'Ja' zeg ik. En dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Nog steeds op het nummer waar we ook voor het eerst op hadden gekust.
Reageer (5)
SNEL VERDER!!!!! XXXX
1 decennium geledenNou ik vond Rein net zo leuk worden xd
1 decennium geledenAhw super cutee! Snel verder x
1 decennium geledenRein als je haar hart weer breekt dan stuur ik mijn oreoleger op je af!!! Dan zul je pas spijt krijgen van je daden whaha
1 decennium geledenxxx
OMG!!! REIN IK HAAT JE!!!!!! LALALALA KOEKIEMONSTER KOMT JE OPETEN KUS x VEEL SUCCES MET KOEKIEMONSTER
1 decennium geleden