Foto bij part 2~introductie~

ENJOY!

"Oo heeii! Ik ben Sofie..en ja ik ben nieuw hier!" Ik sta voor mijn nieuwe klas. "En Sofie..wat zijn je hobby's?" Vraagt Marco, mn nieuwe mentor. Hier op school worden de leraren met de voornaam aangesproken, wat ik eerst ook super raar vond. "Mijn hobby's zijn: Hockeyen, tekenen, sporten, shoppen, kleding ontwerpen, met mn vrienden chillen en zingen." Zegik in een zucht. "Zo he..dat zijn er veel!" Zegt Marco. Ik knik. "Hebben jullie nog vragen voor Sofie?" Vraagt Marco en hij kijkt naar mijn nieuwe klas. De klas ziet er leuk uit..inieder geval beter dan mijn oude klas. Ik werd gepest en had geen vrienden. Niet op school dan! Ik had..nou heb 1beste vriendin: Anne,ik ken haar al super lang!
Dan zie ik dat een meisje haar hand omhoog doet. "Emma..." zegt marco en wijst naar haar. "Hoe oud ben je?" Vraagt Emma. Oja..helemaal vergeten te zeggen. "Ik ben net 15!" Zeg ik. "Nog meer vragen?" Vraag ik erbij. "Waarom ben je naar deze school gekomen?" Vraagt een ander meisje. " euhm..lang verhaal!" Zeg ik "ik vertel het later wel eens". Ik heb geen zin om te vertellen dat ik weg gepest ben. Marco knikt. Alleen hij weet dat...maar daarvoor is hij ook een mentor. "Ga maar ergens zitten!" Zégt Marco. Ik knik en kijk rond of er ergens plek is. Dan zie ik een lege plek naast een jongen. Ik ga naast hem zitten en kijk naar hem. Hij komt me vaag bekend voor. Ik kijk nog beter naar hem...en dan weet ik wie het is!

is het leuk?
Verder of niet? Please schrijf het in een reactie!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen