Chapter 029
Elsa
'Nils het ligt niet aan jou, ze is gewoon verdrietig' zeg ik tegen Nils en Troost hem. Dan komt Jasmin de kamer binnen met Rein achter haar aan. Daan slaat een arm om me heen, alsof hij bang is dat hij me gaat slaan. Jasmin gaat dicht tegen Nils aan zitten en Nils pakt haar hand vast. Rein staat daar met Rode ogen, even heb ik oogcontact met hem maar snel kijk ik weer naar beneden. 'Wat moet je?' zeg ik zacht. 'Ik..Ik uh' hij wordt ondebroken door Nils die begint met schreeuwen. 'REIN JE HEBT HET GEWOON ALWEER GEFLIKT! WEET JE NIET HOEVEEL DEZE 2 MEIDEN VAN JE HOUDEN, EN JIJ BREEKT GEWOON HUN HART!' Nils gaat weer naast Jasmin zitten waarbij de tranen over haar wangen stromen. En wat doe ik? ik kijk zonder enige emotie naar Rein. Alsof ik alles al heb uitgehuild. 'Nils dat snap ik, alleen jij kon eerst ook niet kiezen tussen Elsa en Jasmin?' zegt Rein en gaat op een stoel tegenover ons zitten. Hij zegt het rustig alsof Nils net niet tegen hem heeft geschreeuwd. 'Hij heeft gelijk..' zeggen ik en Jasmin tegelijk. 'Maar nu houdt hij toch van Jasmin?' zegt Daan. Nils en Jasmin knikken allebei. 'Jasmin hou jij van Nils?' vraagt Daan. Ze knikt half. Ik weet dat ze nog steeds op Rein verliefd is ik ook. 'Rein alsjeblieft kies nu of niet.' zeg ik zacht. Rein knikt begrijpelijk en begint met praten. 'Ik kies voor..' hij kijkt mij aan, maar dan kijkt hij Jasmin aan. 'Niemand.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Mijn beste vriend waar ik al jaren verliefd op ben. De jongen die me een week geleden verkering vroeg. Waarmee ik voor het eerst naar het Gala ging. De jongen die me altijd hielp..De jongen die nu mijn hart breekt. Ik voel 1 traan over mijn wang glijden meer niet... 'Rein waarom doe je ons dit aan?' vraagt Jasmin snikkend. 'Ik kon niet kiezen daarom zei ik tegen Nils dat ik Roos koos, alleen dat is niet zo..Ik jullie zijn allebei zo speciaal ik kan gewoon niet kiezen.' ik zie dat hij het moeilijk heeft en sla Daan zijn arm van me af. Ik loop naar Rein toe en sla me armen om hem heen. Ik voel dat hij schrikt maar hij slaat ook zijn armen om mij heen. Ik hoor dat hij huilt en voel een paar tranen op mijn handen vallen. 'Het is goed Rein' fluister ik tegen hem. 'Is het niet dit Verdien je niet en Jasmin ook niet.' zegt hij zacht. Ik hoor een deur dichtslaan. Als ik Rein loslaat zitten we alleen nog met zijn tweeën. 'Het spijt me..' zegt Rein na een tijdje. 'Geeft niet' zeg ik en pak zijn hand vast. Dan pak ik mijn mobiel en ga naar Foto's. Dan kom ik bij een Foto waar ik en Rein aan het schuifelen zijn. Ik laat hem aan Rein zien en hij moet lachen. 'Toen gingen we voor het eerst schuifelen, we waren 12 ofzo' zeg ik glimlachend. 'Toen hadden we onze 1ste kus' zegt Rein en ik zie dat hij aan het moment denkt. 'Ik mis die tijden' zeg ik zuchtend. 'Ik mis jou' zegt Rein. Ik glimlach maar schud toch mijn hoofd. 'Rein dat heb je nu al zo vaak gezegd, dan zeg je dat je voor mij kiest maar dan vindt je Jasmin ook nog leuk'. 'Maar..'
Reageer (2)
Ongelooflijke hartenbreker dat hij is...
1 decennium geledenxxx
NEEEEEE!! STOUTE REIN NIET WEER MIJN HART BREKEN NEEE!!! NEE NEEE NEEE NEE ANDERS GA IK HUILEN BIJ KOEKIEMONSTER DUS NEE NEEE NEEEE NEE NEEE!!!! xxx REIN IS STOUT
1 decennium geleden