Chapter O28
Jasmin
"Ja euhm.. hoe moet ik dat zeggen" zegt Nils zacht. "ZEG GEWOON!!" schreeuw ik. "Hij kiest voor Roos!" zegt Nils. "Wat, zijn ex?!" zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik val huilend in Nils armen. "Het komt wel goed" fluistert hij zacht in mijn oor en geeft een klein kusje op mijn voorhoofd. "Ik moet Elsa bellen!" zeg ik een veeg een traan weg. Ik pak mijn mobiel en bel Elsa, na dat ik alles verteld heb hang ik op. "Elsa en Daan komen eraan" zeg ik en zie Nils maar een beetje knikken. "Wat is er Nilsje?" vraag ik. "Nou.. euhm.. ik hou van je" hoor ik hem mompelen. Ik ga naast hem zitten en druk mijn lippen op die van hem. Ik hoor de bel gaan dus haal mijn lippen van die van hem af. "Ik ook van jou" zeg ik zacht en loop naar beneden. Ik zie Elsa huilend in de deur opening staan samen met Daan. Gelijk krijg ik ook weer tranen in mijn ogen. Ze lopen naar binnen en Nils komt ook naar beneden gelopen. We zitten met zijn 4e in de woonkamer. "Dus.." zeg ik om de stilte te verbreken. "Rein.." zegt Elsa met tranen in der ogen. "DIE VIEZE VUILE PLAYER DAT HIJ IS!!!" schreeuw ik boos. Nils komt gelijk op me afgelopen en trekt me in een knuffel om me te kalmeren. Ik duw hem van me af en kijk hem met betraande ogen aan. De bel gaat weer ik loop chagerijnig naar de deur en doe hem open en daar staat Rein dan met betraande ogen, er gaat een steek door me heen maar toch ben ik boos. "WAT DOE JIJ HIER!! ROT OP!! PLAYER DAT JE BENT!! JE BREEKT MIJ EN ELSA!! IS DAT NIET GENOEG!!!!" schreeuw ik boos.
Reageer (3)
oke rein rot nu maar op......
1 decennium geledenJe verpest het alleen maat nu xxx
jRHFHTJHTYGRG ;( ;( SNEL VERDR XXX
1 decennium geledenROOTTT OPP REIN! WIJ ZIJN BLIJ MET NILSJE EN DAANBANAAN
1 decennium geleden