Chapter 027
Elsa
Met Daan. Daan me-ett Elsa stotter ik. Waar ben je?. In hetpark.. dan hangt hij op Ik stop mijn mobiel in mijn zak. Dan komt het beeld dat Rein me verkering vroeg in mijn hoofd. Dat was pas 1 week geleden.. 'Elsa?' ik zie Daan naar me toe rennen. 'Daan' roep ik en ren naar hem toe. Hij slaat ze armen om me heen en troost me door lieve woordjes te zeggen. Als ik weer een beetje gekalmeerd ben gaan we op het bankje zitten. 'Wat is er gebeurd?' vraagt hij en pakt mijn hand vast. Dan vertel ik hem het hele verhaal. Hij knikt soms maar zegt niks. Hij luistert vooral. 'En nu ben ik bang dat hij voor Jasmin heeft gekozen.' zeg ik. 'Maar hij is helemaal niet goed voor je, waarom wil je hem dan nog?' vraagt Daan aan me. Goeie vraag.. Waarom wil ik hem nog.? 'Ik ben bang, dat we dan geen vrienden meer zijn omdat hij dan alleen met Jasmin om gaat en dat ik Jasmin daarom ook niet meer zie.' ik voel een traan over mijn wang glijden. Daan geeft me een knuffel en staart in me ogen. Als hij net dichterbij komt... *BliepBliep* gaat mijn mobiel. Ik pak hem uit mijn zak en kijk wie het is Jasmin die op een Unicorn zit staat er. Ik geef iedereen gekke namen op mijn mobiel.
Gesprek met Jasmin
E: Met Elsa
J: Heuj..
E: En?.. voor wie koos hij?
J: Euhm.. daarover
E: Wat?
J: Ik uhm..
E: Asjeblieft zeg het..
J: Hij kiest voor zijn ex
E: WHAT..!
J: Ikk..
E: Dus voor Roos?
J: Ja ik weet ook niet waarom..
E: Bljf bij Nils ik kom eraan met Daan
Voordat ze antwoord kan geven hang ik op. 'Daan hij koos voor Roos.' hij kijkt me met grote ogen aan. 'Kom'
Reageer (5)
HAHHAHAHA REIN IS ZO LEUK
1 decennium geledenoke dit is echt een goeie hahahhahah
1 decennium geledenNu gaat Jasmin met Nils en Elsa met Daan
Tadaaaa opgelost xx
HAHAHAHA IK LACH. WAT EEN PLAYER ZEG... SNEL VERDER X
1 decennium geledenWtf, hoeveel vriendinnetjes heeft die wel niet gehad, lol
1 decennium geledenXxxxxxxx
OMG!! NEEE NEEEEEE REIN!!!! IK HAAT REIN!!! ( niet echt hoor ) xx
1 decennium geleden