Chapter O26
Jasmin
Ik zit samen met Elsa op mijn kamer. "Elsa.. voor wie denk jij dat Rein gaat kiezen?" vraag ik met tranen in mijn ogen. "Ik weet het niet, maar voor wie hij ook kiest we blijven beste vrienden" zegt ze. "Ja en Rein komt daar niet tussen!!" zeg ik. Ik hoor de bel gaan. "Euhm.. ik ga even open doen" zeg ik en loop naar beneden. Ik loop naar de deur en doe de deur open, ik schrik want het is Nils. Hij loopt gelijk naar boven zonder het te vragen. Ik loop er snel achter aan en zie Elsa me verbaast aan kijken. Ik haal mijn schouders op. "Oh.. euhm.. eigenlijk was ik hier voor Jasmin" zegt Nils. "Ja dan ga ik maar weer!" zegt Elsa. "Nee, Elsa jij blijft hier!!" zeg ik. Nils kijkt me raar aan. "Nils jij gaat weg!" zeg ik een beetje boos. "Maar.." zegt hij maar ik onderbreek hem. "Geen gemaar!!" zeg ik. "Het gaat over Rein!!" maakt Nils zijn zin af. "Waarom mag Elsa er dan niet bij zijn?" vraag ik geschrokken. "Het gaat over jou en Rein" zegt Nils zacht. Ik zie dat Elsa tranen in haar ogen krijgt en weg rent. Ik wil achter haar aan rennen maar Nils trekt me aan mijn arm terug. "Oke, vertel maar!" zeg ik geiriteerd. "Nou.. Rein heeft gekozen.." zegt hij. "VOOR WIE!! VOOR WIE!!ZEG HET ME!!" schreeuw ik bijna huilend.
Reageer (5)
OhMyGod
1 decennium geledenVerderrxx
OhMyGod..
1 decennium geledenWie zal het zijn? Wie zal het worden? ..je maakt me nieuwschierig gurll! Snel verder hea xx
1 decennium geledenWie zal het zijn? Wie zal het worden? ..je maakt me nieuwschierig gurll! Snel verder hea xx
1 decennium geledenTam tam tammmmm voor wie kiest hij.....
1 decennium geledenPleaseeeee vertel het xxx