Foto bij I really want to forgive you - Niall Horan (16+)

Speciaal voor agirlx

"Kübra?" Ik kijk op als de leerkracht mijn naam zegt.
Ik kijk hem vragend aan waardoor hij zucht.
"Het antwoord graag"
"Oh ja" zeg ik en geef hem het antwoord.

"Waar zit je toch met je gedachten?" Vraagt Niall, die naast me zit.
"Bij jou" grijns ik.
"Aaw" zegt hij.
Niall is de grootste badboy van de hele school. Dat mag je wel zeggen, maar hij blijft een schat. Mijn schat. Hij is namelijk het allerleukste en liefste vriendje ooit. Ik hou verschrikkelijk veel van hem ook al ziet hij er mega stoer uit, hij heeft een groot hart.

Als school eindelijk gedaan is ga ik richting de fietsenstalling om mijn fiets te nemen. Tegen een muurtje wat verderop staat Niall te leunen. Iedereen die hem passeert loopt hem met een grote boog voorbij terwijl kijkt hij die mensen grijnzend aan.
"Kübra!" Zegt hij vrolijk als hij me ziet aankomen.
Iedereen heeft schrik van Niall, dat is duidelijk als je iedereen opzij ziet gaan als hij naar me toe komt. Hij drukt een lange zoen op mijn lippen, waar ik maar al te graag op antwoord.
"Huhum?" Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van de directeur.
"Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om jullie gedoe, buiten de school verder te zetten?" Vraagt hij.
"Pardon? U weet zo te zien niet wat dat is hé?" Niall stapt dreigend op de directeur af. Dat is nu iets dat je bij Niall niet mag doen, hij is snel op zijn tenen getrapt.
"Niall, alsjeblieft.." Zeg ik zacht.
"Goed! Kom" hij zwaait met zijn hand als teken dat ik hem moet volgen. Ik schud mijn hoofd, zeg de directeur vriendelijk dag en volg Niall dan naar buiten.

Thuis aangekomen spring ik van mijn fiets en check ik even mijn mobiel. Een bericht van Zayn, een goede vriend van me.
'Ik geef deze avond een feest voor mijn verjaardag. Kom je ?'
Normaal ben ik niet zo voor feesten, maar Niall heeft het me geleerd. Niall heeft me leren feesten..
'Tuurlijk, ik zal er zijn'
'Super, 11pm @my place
Ik antwoord nog snel dat het goed is en ga naar binnen.
"Mam, Zayn geeft een feest voor zijn verjaardag deze avond!"
Geen reactie..
Ik ga naar de keuken waar ik een briefje vind.
'We zijn op bezoek bij oma. We komen pas morgen terug. Zorg goed voor jezelf!
X mam en pap
'
Super!
Ik neem snel wat om te drinken en haast me naar boven om gauw mijn huiswerk te maken. Eens dat gedaan is, ga ik terug naar beneden en besluit om eten te maken. Ik plof in de zetel neer met mijn bord spaghetti. Ik klik de televisie aan net op het moment dat ik bericht krijg. Het is Niall;
'Ga je ook naar Zayn's feest? Xx'
'Jup Xx' antwoord ik.
Na nog wat met hem te hebben gepraat is het al bijna negen uur, dus ga ik naar boven om me klaar te maken. Na een heerlijke douche kleed ik me aan en vertrek ik naar Zayn's huis.
"Kübra!" Meteen komt Zayn naar me toe en geeft me een knuffel.
"Is Niall er al?" Vraag ik.
"Jups, hij is daar!" Antwoord hij terwijl hij naar achter wijst.
"Thanks!"
Ik ga in de richting die hij wees en daar is Niall inderdaad.
"Kübra!" Zegt deze vrolijk waarna hij me een zoen geeft. Ik krijg een drankje in mijn handen geduwd en meteen drink ik het leeg. Zalig!
Plots klinkt een geweldig liedje en voor ik het besef sta ik in de woonkamer, die veranderd is in dansvloer, te dansen.

Niall Pov
Ik giet nog een glas achterover en dan valt mijn blik op Kübra. Een jongen, die iets groter is dan zij, staat tegen haar aan te dansen en streelt af en toe over haar wang, waarna hij met zijn vinger naar haar lippen gaat. Een verschrikkelijk jaloers gevoel borrelt op in mijn maag en meteen ga ik naar haar toe.
"Hé!" Ik grijp de arm van de onbekende jongen vast en sleur hem achteruit.
"Kübra!?"
"Niall, wat is er?"
"Wat is er? Je staat hier te flirten met die onbekende gek. Kom!"
Ik neem haar arm vast en sleur haar mee naar buiten. Daar omarmt de koude me meteen, maar door de alcohol die door mijn lichaam stroomt voel ik er maar weinig van.
"Niall! Niall, laat me los! Niall!" Kübra's stem dringt mijn gehoorgang binnen waardoor ik me met een ruk omdraai.
"Zo doe je niet tegen mij!" Ik til haar bij haar heupen op en hang haar over mijn schouder. Mijn armen rond haar bovenbenen gekneld.
Ik voel hoe ze tegen mijn rug bonkt, maar ik trek er me niets van aan. Ze moest maar niet zo tegen me doen!

Kübra pov
"Niall, laat me los!" Mijn stem slaagt over terwijl ik tegen zijn rug blijf slaan. Veel meer kan ik ook niet doen. Ik kan niet eens mijn benen bewegen. Voor ik het besef gaat hij ergens binnen. Het blijkt zijn huis te zijn als hij de inkomhal binnengaat.
Hij gaat de trap op en in zijn kamer laat hij me pas los. Hij laat me van zijn schouder zakken. Meteen duwt hij me tegen de muur en zonder pardon begint hij me te zoenen. Wat verwonderd door zijn actie zoen ik hem terug en voor ik het besef glijden zijn handen naar mijn rug waar hij de rits van mijn jurkje opendoet. Het stuk stof glijdt over mijn schouders naar beneden tot het met een zachte plof op de grond terechtkomt.
"Ni, wat doe je..?" Fluister ik onder mijn adem door. Zonder een antwoord en met een blik die ik nog nooit gezien heb scheurt hij mijn bh van mijn lichaam.
"Niall!"
Hij neemt me vast en gooit me neer op het bed. Hij trekt zijn shirt uit waarna zijn broek ook volgt. Ik slik en meteen gaat mijn ademhaling tekeer. In zijn boxer staat al een serieuze bobbel waardoor mijn hartslag de hoogte in gaat.
"Niall?"
Wat is hij van plan ? Dit kan hij niet menen. Ik ben nog steeds maagd en dat weet hij ook.
Zijn handen zijn overal. Ik neem Niall's schouders vast waardoor hij me even aankijkt. Zijn blik staat vol lust, maar geen sprankeltje passie of liefde.
Mijn slipje wordt van mijn lichaam gescheurd en Niall trekt zijn boxer uit. Onmiddellijk krimp ik helemaal in elkaar. Niall trekt me terug naar zich toe en opent mijn benen. Zonder pardon komt hij bij me binnen en meteen begint hij hard te stoten. Iets wat een luide schreeuw van mij oplevert. Ik probeer hem van me af te duwen, maar dat levert me alleen een slag in mijn gezicht op. Tranen lopen over mijn wangen en pijn verspreid zich in mijn onderbuik. Het kan niet anders dat ik nu aan het bloeden ben.
"Niall!" Mijn stem klinkt hees van het huilen, maar hij hoort me niet door zijn eigen gekreun. Hoe kan hij hier van genieten? Ik zie hoe hij steeds dichter bij zijn hoogtepunt komt en langzaamaan voel ik niets meer. De pijn neemt alles over.
"Niall!" Krijg ik nog uit mijn keel, maar opnieuw krijg ik van hem een slag in mijn gezicht. Mijn huid brandt en mijn hoofd bonkt. Niall beukt zich steeds harder en dieper in me waardoor mijn snikken overgaan in geschreeuw. Ik voel hoe hij nog een laatste keer diep naar binnendringt en daar dan blijft terwijl hij klaarkomt.
Hij komt uit me terwijl hij zijn lippen ruw op de mijne drukt. Hij begint me te zoenen, maar ik heb de kracht niet op terug te zoenen. Hij laat me los en laat zijn handen nog een laatste keer over mijn lichaam glijden waarna hij zich naast me neerlegt en voor ik het besef slaapt hij al.
Ik rol me op tot een klein bolletje, maar daardoor schiet een pijnlijke steek door mijn onderbuik. Tranen blijven over mijn wangen rollen terwijl ik probeer in slaap te vallen. Iets wat helemaal niet lukt..

Niall pov
Met een bonkend hoofd word ik wakker daar het licht dat langs het raam naar binnenkomt. Een koude rilling gaat over mijn ruggengraat als ik besef dat ik naakt ben. Wat is er gisteren gebeurd? Ik herinner me niets meer. Ik schrik op als ik een geluid hoor dat lijkt op een snik. Ik draai me om en deins wat achteruit als ik Kübra zie liggen. Haar lip heeft gebloed, daar hangt nog opgedroogd bloed aan. Haar gezicht zit vol blauwe plekken en naakt ligt ze opgerold in een bolletje terwijl haar schouders schokken van het huilen.
"Kübra?" Fluister ik zacht.
Ze opent haar ogen en nu pas zie ik hoe rood deze zijn van het huilen.
"Wa.." Ze kijkt me doordringt aan en van ergens ken ik die blik. Plots schiet alles van gisteren me terug te binnen.
"Je bent een monster Niall, ik dacht dat ik je kon vertrouwen, maar blijkbaar niet" haar stem klinkt schor en haar blik spreekt boekdelen.
Een brok vormt zich in mijn keel en even bijt ik op mijn onderlip.
"Kübra, ik.."
"Niall, zwijg maar. Het was door de alcohol, dat weet ik. Maar je blijft een monster!"
Haar woorden zijn hard en kil. Ik zie hoe ze uit het bed stapt en met moeite haar kleren terug aantrekt. Ik heb haar gekwetst, nee. Gebroken. Ze gaat de kamer uit en nu pas vind ik de kracht om op te staan. Snel trek ik mijn boxer aan en haast ik me naar de gang. Daar zie ik nog net hoe Kübra zich langs de muur tot op de grond laat glijden terwijl haar schouders schokken.
"Kübra..!" Ik ga naar haar toe en slaag mijn armen om haar heen.
"Ni.."
"Ssht, ik weet dat ik fout ben geweest en ik heb je verschrikkelijk veel pijn gedaan. Dat weet ik, maar ik heb er zo veel spijt van. Als ik je nu zo zie, breekt mijn hart. Het spijt me!"
Ze kijkt op met haar rood betraande ogen.
Langzaam komt ze dichterbij en drukt ze haar lippen op de mijne. Het is een zachte tedere zoen, maar daarmee heb ik al genoeg.
"Ik hou van je, Kübra"
"Ik ook van jou" fluistert ze tegen mijn lippen.

Reageer (1)

  • agirlx

    That jerk .. Ik weet niet of ik in het echt zo iemand zou vergeven maar ja, in een verhaal wel xd

    BEDANKT VOOR HET SCHRIJVEN :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen