Jasmin


Lekker is dat huilend alleen thuis zitten. De bel gaat, ik loop naar beneden. Daar staan Rein en Elsa hand in hand. "Waarom huil je?" vraagt Elsa geschrokken. Ik kijk haar boos aan. "HOE KUN JE VERKERING NEMEN MET DIE PLAYER!!!" schreeuw ik boos. "Elsa, kom we gaan" zegt Rein rustig. "REIN IK ZWEER HET JE GAAT NIET WEG VOOR DAT IK UITLEG HEB!!" schreeuw ik met tranen in mijn ogen. "Ik heb voor Elsa gekozen" zegt Rein met en loopt samen met Elsa weer weg. Ik gooi de deur dicht en ren weer naar mijn kamer. Ik val huilend op mijn bed. Maar bedenk me snel genoeg, ik ga gewoon naar Rein toe! Ik pak mijn fiets en fiets naar Rein's huis, aangekomen bij Rein's huis gooi ik mijn fiets neer. Ik kijk door een raampje en zie Elsa op Rein's schoot zitten en ze zoenen. Ik krijg tranen in mijn ogen maar besluit toch aan te bellen. Ze kijken allebei geschrokken op en Rein komt gelijk naar de deur gerent en doet de deur open. Ik zie aan zijn gezicht dat hij schrikt. "Zeg het me dan" zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen. "Wat moet ik zeggen?" vraagt Rein. "Voor wie je gekozen hebt" zeg ik met een brok in mijn keel en kijk hem hoopvol aan. "Ik heb voor jou gekozen.." mompelt hij met tranen in zijn ogen. "WAT!!!" schreeuwt Elsa boos die er onder tussen ook bij is komen staan.

Reageer (2)

  • MainiCorn

    Jeeh hij's perfect Moppie ik weet al iets om verder te schrijvenx

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    Okeej.. Ik snap het niet.. Ik had toch geheugenverlies waardoor ik dat player ding niet wist..?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen