na het liedje houd hij even stil en hij speeld een deuntje ik zeg: 'What am I supposed to do when the best part of me was always you?
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're okay?
I'm falling to pieces'
Hij kijkt me aan ik zie dat hij tranen in zijn ogen heeft. Dan begint hij met een lied wat ik ook meteen herken: fix you van coldplay. Ondertussen dat Nils zijn stem fix you zingt stap ik dicht en dichter naar hem toen ik begin zachtjes te huilen na het lied pakt hij me vast. Hij veegt mijn tranen weg pakt mijn hoofd tussen zijn handen dat ik hem aan moet kijken 'ik hou zo veel van jou dat moet je weten.' zegt hij en er beginnen weer tranen te stromen. 'volgens mij heb ik jou iets uit te leggen maar als je me niet helpt weet ik niet zo goed wat.'
ik ga op zijn bed zitten hij komt naast me en pakt mijn hand vast ik kijk naar onze handen in elkaar wat zo vertrouwd voelt en wat niet klopt, maar ik laat mijn hand daar liggen. 'Jullie optreden ik stond achter je ik stond op je te wachten om je te knuffelen en te feliciteren met de geweldige show alleen toen zoende zij jou je duwde der niet weg vlak voor mijn gezicht.' hij kijkt me aan met tranen in zijn ogen ik kan hem niet aankijken want dan begin ik weer te huilen dus ik kijk weer naar mijn handen. 'Jij zei dat er niks was gebeurt wat mij nog bozer maakte want het was recht voor mijn gezicht gebeurd.' 'en toen haatte ik je omdat je loog tegen mij terwijl je zei dat ik alles voor je betekende.' 'telkens als ik jou naam hoorde ging mijn hart kloppen maar ik wou niet meer ik was zo boos.' mijn tranen stromen over mijn wangen en ik zie dat Nils ook moeite doet om niet te gaan huilen.
Hij laat mijn hand los en gaat op zijn bed liggen ik zie dat hij tegen zijn tranen aan het vechten is en de juiste woorden probeert te zoeken. Ik ga naast hem liggen en nu is het mijn beurt om zijn hand vast te pakken. hij trekt zijn hand terug maar pakt daarna weer mijn hand en draait zeg dan om zodat we met onze gezichten naar elkaar toe liggen.
'kleine ik moet je wat uitleggen.' zegt Nils. Ik knijp in zijn hand zodat hij weet dat ik er klaar voor ben. 'na onze show wilde ik onze fans gaan begroeten alleen je weet zelf dat sommige van onze fans heel erg overdreven zijn ik gaf iemand een knuffel en toen kuste zij mij ik probeerde haar te ontwijken maar dat lukt me niet. Ik kon haar niet wegduwen want ik wilde haar geen pijn doen en ik kon het niet.
Nadat dat gebeurt was was ik heel verdrietig en zocht ik jou om het je te vertellen maar toen Sannah zei dat je weg was gegaan begreep ik er niks meer van want jij had gezegd tegen de rest dat je naar de wc ging en toen je terugkwam was je opeens boos. Ik zag wel wat er op twitter gebeurde maar van mijn management moest ik het negeren en zeggen dat ze het probeerde maar het haar niet gelukt was.
Ik wilde het je in het echt vertellen maar je liet me niet je weigerde mijn telefoon gesprekken je wilde niet meer afspreken ik was zo verdrietig dat ik er met de rest over heb gepraat Daan had aan Sannah gevraagt of zij me kon helpen en zij had me gebelt en een beetje uitgelegd wat er was maar alleen bijzaken en dat ik veel moest doen om het goed te maken.' hij zweeg. 'daarom dit ik kan niet zonder jou en de afstand maakt me niks uit ik doe alles om jou te zien.'
'Nils waarom die tweets over your kiss will cheer me up enzovoort dan maak je het toch erger als je fans niet mogen weten dat het echt was dan laat je zien dat het wel echt was.' zeg ik. hij denkt na en begint te lachen ik wordt weer boos want er is niks grappig aan. 'sukkel die waren over jou ik kon mijn verdriet niet helpen en ik ging hopeloze tweets over jou plaatsen.'
Ik kus hem en hij pakt me vast. 'kunnen we het alsjeblieft vergeten en weer goed maken.'zegt Nils 'Ja Nils ik kan ook niet zonder jou maar je moet me beloven dat je de volgende keer alles meteen verteld tegen mij.' 'Tuurlijk als jij belooft om niet meteen boos te worden en eerst met me te gaan praten.'
'moeten we niet naar de anderen?' vraag ik omdat ik beneden gelach hoor van de anderen. 'nee blijf alsjeblieft nog even liggen.' ik ga op zijn buik liggen hij slaat een arm om mij heen hij geeft me een kus op mijn hoofd en begint zachtjes te zingen all of me loves all of you. 'het hoeft niet hoor Nils ik heb je al vergeven.' 'weet ik maar ik wou het je nog even vertellen.' en dan val ik in slaap op zijn buik.

Reageer (2)

  • sannahdb

    oMFG DIT IS ZO LIEF
    SNEL VERDER (Y)

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    65HYYHYTHRJ SGATTIGG OKE DOEI SNEL VERDERR kusss LUFU

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen