Rein


Ugh.. wat ben ik toch een sukkel. Ze komen er toch wel achter dat ik een player ben. "REIN ER IS IEMAND VOOR JE!!" hoor ik mijn moeder roepen. Ik hoor iemand de trap op lopen en de deur gaat langzaam open. Daar staat ze dan, Jasmin, huilend in de deur opening. "Wat doe jij hier?" vraag ik geschrokken. "REIN JIJ VIEZE VUILE PLAYER DAT JE BENT!!!!!" schreeuwt ze boos. "Jasmin, rustig ik kan het je uitleggen" zeg ik. "IK HOEF GEEN UITLEG IK WIL DE WAARHEID!! VAN WIE HOUD JE MIJ OF ELSA!!" schreeuwt ze met tranen in der ogen. "Please, luister naar me.. ik kan niet kiezen! Jullie allebei zijn zo speciaal" zeg ik zacht. "REIN IK WIL HET WETEN!! ALS JE NIET VAN ME HOUD ZEG HET DAN RECHT IN MIJN GEZICHT DAT IS VEEL BETER DAN NU!!" schreeuwt ze en rent de kamer uit. "Ik kan niet kiezen.." mompel ik maar dat hoort ze toch niet want ze is al weg. De tranen stromen over mijn gezicht. Ze heeft gelijk ik ben een vieze vuile player. Ik loop naar beneden. "Wow, wat was daar aan de hand?" vraagt mijn moeder geschrokken. Ik haal mijn schouders op en loop de deur uit. Ik loop de deur uit en fiets naar Nils' huis. Aangekomen bij Nils' huis bel ik aan. Daan doet open. "WAT DOE JIJ HIER!!" schreeuwt hij boos. Ik pak mijn fiets en fiets weer weg. Ik ben ook nergens welkom!!

Reageer (4)

  • PlsMainiac

    IN MIJN ARMEN BEN JE WELKOM REIN X

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    rein is bij mij wel welkom gvd;(

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    OMGGG ;( REIN KOM MAAR NAAR MIJ JE BENT WELKOM :-) OOKE DOEI kussss LUFYA

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    :O SCHATJUH IK BEDOELDE HET GOED DAT JE ER WAS :( VERLAAT ME NIET PS HIER BEN JE WELKOM ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen