Zayn Malik
reacties?
"Harry, je moet geholpen worden." Niall heeft zijn ogen geopend en kijkt naar Harry. Maar ik en de rest kijkt juist naar hem. Paul loopt naar het bed en gaat er naast zitten. "Niall, je mag slapen." Greg zat al naast Niall en hij legt zijn hand op zijn arm. "Ga maar slapen. Ik zeg zo meteen wel wat je gemist hebt." Zijn ogen vallen weer dicht. Wat is hij schattig als hij slaapt. Greg tilt hem op en brengt hem naar de andere kamer. "Harry, het is beter dat je gaat." Harry's moeder loopt maar hem toe en trekt hem in een knuffel. Harry slaat haar armen weg en loopt boos weg. Liam's vader laat hem alleen niet door de deur naar de gang. En mij vader laat hem niet naar de andere hotelkamer. Ik word niet goed. Ik pak een jointje en steek hem aan. Iedereen kijkt naar mij. "Wat?" "Heb je niet in de gaten wat je doet?" "Nee?" "We zijn hier om te bespreken over jullie drugs gebruik en jij staat hier te blowen." Ik kijk naar mijn jointje en druk hem uit. "Sorry, macht der gewoonte. Maar gaan door." "We stoppen met de tour." "No way. The tour most go on." "Harry, kop houden." Harry gaat in een hoekje zitten. Ik hoor hem gewoon mopperen. "Hoe leggen we dit uit aan de fans?" Liam kijkt Paul aan. "We zeggen dat er een noodgedwongen pauze is. Voor de gezondheid." "Wanneer gaan we?"
Reageer (3)
Harry. Je bent echt koppig...
7 jaar geledenHarry is zo lastig jeez
7 jaar geledenLeuk Leuk en nog eens Leuk..
1 decennium geledenSnel Verder