Chapter O20
Elsa
"Rein.." zeggen Daan en Nils tegelijk. "Wat is er met Rein!!" roepen ik en Jasmin, we kijken elkaar raar aan. "Jij had toch ruzie met Rein?" vraagt Jasmin verbaasd. "Nee Rein kwam laatst naar me toe met bloemen en hij zoende me" zeg ik blozend. "Maar dat deed hij ook bij mij!!" schreeuwt Jasmin met tranen in der ogen. Gelijk krijg ik ook tranen in me ogen. "Sorry dat ik het zeg, maar jullie moeten het weten, Rein is een player!" zegt Daan. "WAT!! NEE DIT GELOOF IK NIET!!! IK WIL HET NIET GELOVEN!! ZEG DAT JE EEN GRAPJE MAAKT!!" schreeuwt Jasmin wanhopig. Het enige wat ik kan doen, is in tranen uit barsten. Daan komt op me afgelopen en trekt me in een knuffel. Jasmin rent boos de kamer uit. "Maar.. hoe kan dat, hij was zo lief en.." zeg ik met tranen in mijn ogen en kijk Daan aan. "Rein is daar goed in, geloof me al vanaf kleins af aan maakt hij de meiden gek" zegt Nils en kijkt naar de grond. "IK HAAT REIN!!! ALS IK HEM TEGEN KOM OP STRAAT SLA IK HEM IN ELKAAR!!!" schreeuw ik met al mijn woede. Daan trekt me weer in een knuffel om me te kalmeren. "Euhm.. ik ga maar eens bij Jasmin kijken" zegt Nils en loopt de kamer uit. "Elsa, ik weet dat het pijn doet, maar je verdient de pijn niet" zegt Daan en kijkt me recht in mijn ogen aan. Zijn gezicht komt steeds dichterbij en hij kust me. Ik vind het best fijn, maar duw hem van me af. Hij kijkt me geschrokken aan. "Sorry ik kan dit niet, ik hou van Rein" zeg ik en ren de kamer uit. Ik ren het huis uit en hoor nog iemand iets schreeuwen. Ik hoor niet wat maar ik ren door. Ik hoor een harde klap en dan word het zwart voor mijn ogen.
Reageer (7)
rein is stout!! hij krijgt billenkoek!!
1 decennium geledenRein jij vieze vuile klootzak!!!!!
1 decennium geledenYO YO YOHURT MOET JE ONTDEKKEN
1 decennium geledenREIN IS TOT PLAYER GEWEKKEN
REIN GAAT MET YASMINE OF TOCH NIET?
HIJ GAAT OOK MET ELSA! EINDE VAN DIT LIED
made by Lema van Duivenboden x
Lol Ik hou zoveel van Rein in dit verhaal HAHA serieus, hier is hij me favo rol.
1 decennium geledenO WAT EEN PLAYER... SNEL VERDER OMG X
1 decennium geleden