Foto bij Niall Horan

is dit snel genoeg nila?

"Harry, je moet geholpen worden." Ik heb mijn ogen geopend en kijk naar hem. Iedereen kijkt juist naar mij. "Niall, je mag slapen." Paul gaat naast me zitten. Soms is hij net een vader voor mij. Greg legt zijn hand op mijn arm. "Ga maar slapen. Ik zeg zo meteen wel wat je gemist hebt." Mijn ogen vallen weer dicht.

Ik word wakker en zie Liam naast me. Hij leest een boek. Ik sluit mijn ogen weer. Maar ben dan klaar wakker. Ik kijk Liam stomverbaasd aan. Dit is al maanden, misschien wel meer dan een jaar niet voorgekomen. Liam zit naast me. Ik droom gewoon. Dat is het, ik droom. Ik wil in mijn arm knijpen. Maar daar heb ik gewoonweg de kracht niet voor. Het lijkt wel sinds Zayn weet dat ik mij snijd al mijn energie kwijt ben. Ik loop al maanden op mijn tenen en misschien is nu mijn reservebatterij op. "Liam?" Waarom is mijn stem altijd zo zacht de laatste tijd. "Niall, je bent wakker." Hij legt zijn boek weg en knuffelt mij. "Liam?Wat doe jij hier?" "Ik heb me gerealiseerd dat ik jou mishandeld hebt. En dat wil ik goedmaken. Zayn heeft mijn ogen geopend en na een gesprek met mijn ouders en Paul weet ik dat ik wil. Van de drugs af en jou vriend weer zijn. Als jij dat wilt tenminste?" Ik kijk hem verwondert aan. "Wie ben jij en wat heb jij met Liam gedaan?"

deze is te schattig

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen