Zayn Malik
ps welkom nieuwe abbo
"Ik ga je helpen. Hoe dan ook."
De woorden blijven door mijn hoofd spoken. Maar veel nut heeft het nu niet. Ik heb een half uur geleden Paul alles verteld. Hij heeft het interview direct afgelast en nu zitten we hier. Ik weet als enige waarom we hier zitten. "Waarom laat Paul ons niet gaan?" "Omdat Niall..." Veder kom ik niet. "Omdat Niall? Wie interesseert zich in Niall?" "Ik" "Overloper" "Dus jullie laten Niall de dood in gaan en je zelf waarschijnlijk ook..." "Hoezo zelf ook?" "Waarom denk je dat drugs verboden is." "Je hebt gelijk." Ik kijk Liam aan. Dit is zins tijden dat we het eens zijn en ik niet alsof doe. "Jij ziet er uit alsof je een spook hebt gezien." "Niall snijd zichzelf. En weegt nog maar 40 kilo" "Wat?!" "Dat meen je niet." "Boeiend." We kijken allemaal naar Harry. "Harry, dit meen je niet." "Echt wel." Net voordat ik Harry wil verbouwen ga de deuren open. Ja, je hoort het goed. Deuren. We zitten op Louis kamer. Die heeft een deur die naar die van Harry leid. Waar Niall licht. Onze ouders komen binnen vanuit de gang. Greg komt met Niall in zijn armen binnen. "Jongens, bed leegmaken." Greg legt Niall neer. Niall lijkt zelf geen energie meer te hebben. Net alsof hij nu kan zijn zoals hij zich voelt. Als iedereen zit neemt Paul het woord. "Wij hebben besloten dat jullie allemaal naar een kliniek gaan. Jullie..." En hij kijkt ons 4en aan. "...om van de drugs..." Ik zie onze moeders huilen. "... af te komen. En Niall om zichzelf weer te vinden en gezond te worden." "Ik ga niet." Harry heeft zijn handen over elkaar gedaan. "Harry, je moet geholpen worden."
Reageer (3)
Harry idioot
7 jaar geledenHarry jij koppige harteloze.... ******
8 jaar geledenGoed stukje
1 decennium geledenga alsjeblief Snel verder