Chapter O18
Elsa
'Let it go, Let it go Can hold it back everymore.' ik zing Let it go mee op mijn kamer totdat de bel gaat. Ik loop naar beneden en doe de deur open. Dan staat Rein daar met een bos bloemen in zijn handen.'Jasmin woont ergens anders dat weet je he?' zeg ik en wil de deur dicht gooien maar hij houdt hem tegen. 'Ja en de liefde van mijn leven woont hier' ik voel een glimlach op mijn gezicht komen en mijn wangen rood worden. 'Rein-..' verder kom ik niet want dan drukt hij zijn lippen op de mijne. Na een tijdje haalt hij ze er af. Hij aait over mijn wang, net zoals hij altijd doet en loopt weg. Ik blijf hier in de deuropening met bloemen in me handen versteend staan. Totdat ik me realiseer wat er net was gebeurd. Ik doe de deur dicht en heb een grijns van oor tot oor. Ik loop al zingend door de woonkamer en zet de bloemen in water. Totdat ik een gedaante in de tuin zie staan.
Reageer (5)
REIN IS EEN PLAYER!
1 decennium geledenEN OMG MAINSTREET HEEFT GEWONNEN!!!!
XX
OMG REIN PLAYERRR IK GA JE EEN STOMPT ONDER JE LEKKERE GAT GEVEN DAN IS IENOG PALTTER DAN IE AL IS GSG4RHY234JH5H4GY4JERYKHDJHJE ALS JE HUN HART BREEKT BREEK IK JOU REINCVJHR?KJRH X
1 decennium geledenEEHH ZOO ENGG
1 decennium geledenOehh SPANNEND SNEL VERDER HEA X!!
1 decennium geledenREIN IS EEN PLAYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenEN OMG ZO METEEN XITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG! MAINSTREET MOET WINNEN!!!!!!!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX KOEKIEMONSTERTJUUH!!