Jasmin


De telefoon gaat ik neem op. "Met Jasmin" zeg ik. "Euhm.. ja met Rein" hoor ik aan de andere kant. "Rein ik heb hier geen zin in, veel plezier met Elsa!! DOEI!!" zeg ik en hang op. De tranen stromen over mijn wangen. "IK WIL REIN NIET!!!" schreeuw ik tegen mezelf maar weet dat ik lieg. Ik loop naar boven en zie een briefje op de grond liggen. Oh ja, dat was dat briefje waar mee Nils me verkering mee vroeg, 3 jaar geleden. Ik pak het op en verscheur het. Gelukkig heb ik geen ruzie meer met Elsa, oh ja Elsa die zit nu vast met Rein te zoenen.. Ik hoor de bel gaan en ren naar beneden. Ik doe de deur open en zie Rein staan met een bosje bloemen in zijn handen. Ik krijg een kleine glimlach op me gezicht maar die verdwijnt snel genoeg weer. "Volgens mij ben je op het verkeerde adres, Elsa woont in 3 straten veder op" zeg ik sarcastisch. "Ik ben niet op het verkeerde adres, ik ben op het adres van de liefde van mijn leven" zegt Rein met een hoopvol gezicht. "Rein ik.. ik weet niet wat ik moet zeggen" zeg ik met een kleine glimlach. "Zeg maar niks" zegt hij en drukt zijn lippen op die van mij, maar hij haalt ze er snel genoeg al weer af, helaas. "Ik moet gaan" zegt hij en loopt weg. Ik wil weer de woonkamer in lopen maar er word weer aangebeld. Ik loop weer naar de deur en doe open, daar staat Nils. Ik schrik een beetje en voordat ik het weet is het zwart voor mijn ogen.

OMG VANAVOND XITE AWARDS!!!
Sorry voor korte stukje maar ik vond een goed stop momentje xx

Reageer (4)

  • UrWishhx

    JWL NILS HEEFT HAAR KO GESLAGEN WANT HIJ IS OVERGENOMEN DOOR EEN DUISTERE ALIEN MET GROEN HAAR EN ROZE SPROETEN XXX

    1 decennium geleden
  • xYOLOxx

    SUBIET HEEFT NILS HAAR KO GESLAGEN ;00 OF VALT ZE FLAUW DOOR ZN PRACHTIGE OGEN XXX

    1 decennium geleden
  • memoriae

    HEEFT NILS HAAR DOOD GESLAGEN OFZO XD
    NEE....DAT IS NIKS VOOR HEM..
    SNEL VERDER HEA

    1 decennium geleden
  • MainiCorn

    OEHHH IK WEET AL HOE IK VERDER GA SCHRIJVENXX

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen